fietsstoeltje

Ik mag binnenkort gaan fietsen met de kleine voorop, maar ik heb een rare fiets, tenminste, het stuur is wat afwijkend. Zijn de meeste fietsstoeltjes universeel?

Groetjes Nadia
 
Hoi Nadia,
Ik fiets sinds kort ook met mijn dochter en ze vind het erg leuk, zelf vind ik het doodeng, zo'n wiebelkont voorop, en bovendien ben ik me erg bewust van alle gevaren (omdat ik zelf beroepschauffeur ben,dan zie je wel eens wat)
Ik heb op marktplaats een GMG stoeltje gekocht, deze hangt wel aan het stuur, maar ik geloof dat een Bobike juist niet aan het stuur, maar aan die stang gaat,dus dan zou je die moeten hebben
Anders ga je toch ff kijken bij de fietsenmaker
Let er ook even op dat je enigzins met je benen aan de grond kunt, dat was bij mij nog een drama, omdat ik een grote omafiets had, en met mijn 1 meter 60 kwam ik dus niet in de buurt van de grond, dus ik heb ook een andere (tweedehandse) fiets moeten kopen
Veel plezier
 
Hoi Nadia

Volgens mij zijn er wel universele, maar zoals Anja al schreef is het een goed idee om bij de fietsenmaker langs te gaan. Ik heb ons fietszitje ook door de fietsenmaker vast laten zetten. Net als de buggydrager. Wel zo handig.

Groetjes Ria
 
Hoi Anja32 en Ria,

Ik ben vandaag geweest en heb een Bobike-zitje gekocht. Morgen monteren we hem en dan gaan we het proberen!
Ik vind het wel spannend hoor.....
Enne Anja, bedankt voor de tip van de benen bij de grond.

Groetjes Nadia
 
Veel plezier Nadia, heb je er ook een windscherm bij, anders je kindje wel lekker warm aankleden , omdat ie stilzit,zelf word je wel warm van het fietsen (ik fiets nu dus met een enorme roze teddybeer :) )
en het is wel ff wennen zo'n wiebeldoos voorop
 
Hallo Anja32

Gelukkig heb ik wel aan een windscherm gedacht!! In dezelfde uitvoering als het zitje! Heerlijk burgerlijk allemaal, nu alleen nog zo'n rekje voor de buggy en gaan met die banaan!

Groetjes Nadia

P.s. leuk toch, zo'n knuffel op je stuur!!
 
Terug
Bovenaan