fietsstoeltje,,,

ik had even een vraagje,waneer gaat je kindje eigelijk op het achterste stoeltje op je fiets.
ws is Mila nog te jong voor achterop,maar ik heb het idee dat het voorop ook aardig krapjes wordt...
hoe zit dat bij jullie?
groetjes piewie ,mv Mila

ik heb er ook over nagedacht om Lorenzo
achterop te zetten ik vind het een beetje zwaar
worden voorop maar aan de andere kant ook
nog wel zo gezellig
ik moet het stoeltje om hem achterop te zetten nog halen
maar stel het steeds weer uit

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hier blijft Jamie fijn nog even een tijdje voorop zitten hoor. ik heb ook niet het idee dat hij al bekneld zit ofzo. Ik vind het ook nog wel heel gezellig, hihi.

Gr. Natasja mv Jamie

hoi

elise zit hier al heel vaak achterop
ik heb dat gedaan omdat zij altijd mijn stuur wilde vast houdene n het een heel gevecht was om mijn stuur in handen te houden daarnaast zit altijd heel veel te wiebelen en gaat mijn stuur alle kanten op
als ik haar nu laat kiezen of ze voor of achterop wil kiest ze altijd voor achter dus schijnbaar vind zij het daar prettiger
alleen als der grote zus meegaat op de fiets dan zit ze nog voorop

haar grote zus heeft trouwens tot bijna 4 jaar voorop de fiets gezeten zonder problemen    (had er nml nog een die nooit zin had om zelf te fietsen en dus altijd achterop zat)

groetjes saskia

Ik vind het zo gezellig met 'm voorop. Maar hij wordt echt een beetje groot voor het stoeltje. Dus ik denk dat ik binnenkort ook maar zo'n achterding ga kopen. En dat stuur-gevecht herken ik ook ... haha
Nelleke

Thomas heeft helemaal niet voorop gezeten... Die zit al vanaf maand 7 op de fiets bij mij:  achterop! Op de fiets die ik heb paste het met geen mogelijkheid. Ik ben niet zo groot en met mijn armlengte kon ik niet meer bij het stuur, hahhaha! En thomas zat zo dicht op het zadel bij mij dat ik niet meer kon op- of afstappen...
Maar mag het officieel niet tot 13 kg? (Dacht ik?)

Kus, Marieke

ik zag net op een advertentie dat die bobike stoeltjes voor voorop eigenlijk tot een jaar of drie zijn,zou dus nog wel moeten meegaan ff.
ik kijk wel even,zo te lezen gaat het ook al achterop,als ik echt moet proppen gaat ze dus mooi acherop..
groetjes piewie

Terug
Bovenaan