fietsstoeltje

A

Anoniem

Guest
hoi
ben aan het rondneuzen voor een fietsstoeltje,nu zie ik dat ze zowel voor als achterop de fiets mogen vanaf 9 maanden(ik dacht eerst alleen voorop).wat zouden jullie kopen en wat voor merk is goed??mijn gevoel zegt het stoeltje eerst maar voorop,maar die achterop moet heb je langer profijt van.tsja moeilijk als je weer wat nieuws moet aanschaffen.
groetjes petra
ps kan niet wachten om weer eens lekker te gaan fietsen,moet nog ff geduld hebben.

Hoi Petra,

Hebben toevallig vorige week een voorop stoeltje van Bobike gekocht via Marktplaats + windscherm erbij. Direkt natuurlijk uitgeprobeerd afgelopen zondag (dochter helemaal ingepakt met muts, sjaal, handschoentjes etc. ha, ha). Maar ze vond het prachtig! Zat mooi om zich heen te kijken, echt super. Tja je hebt er ong.2 tot max.3 jaar oud wat aan (wordt dan ook te zwaar aan je  stuur), maar je kunt ze wel in de gaten houden, vooral in het begin als ze zo klein zijn nog. Ze zijn trouwens nu ook nieuw in de aanbieding bij de Makro (iets van € 41,75 incl. BTW dacht ik) dus dat scheelt ook zo € 20. Zou  voorop zitje  in ieder geval wel met windscherm kopen.

groetjes,
xx Roos xx

hoi
ja leuk lijkt me dat,lekker een stukje met anouk fietsen.ja ik denk dat ik maar  1 voorop koop,kun je ze inderdaad in de gaten houden ja.oke,bij de makro.kan ik altijd ff kijken.bedankt voor je reactie!hoe oud is jouw kindje??anouk is 8 maanden dus ik moet nog ff wachten voor we op de fiets stappen.
doei groetjes petra

Hoi hoi...

Ik heb een stoeltje van Bobike aangeschaft, wel een nieuwe. Ik heb het niet zo op tweedehands spul met dit soort dingen. Heb er gelijk 1 voor voorop en achterop gehaald.
Ik heb net zolang gewacht totdat thygo helemaal zelfstandig goed/stevig kon zitten zodat hij er gelijk in kon. En wat een feest, omdat ik het gewoon te koud vind   voorop de fiets (jah ook met windscherm) heb ik ook nog warme schoenen voor hem aangeschaft en een jas met extra rits en het leek me ook wel handig om er gelijk een regen ding(puncho achtig) erbij te halen...

Succes met het kiezen voor een fietsstoeltje na jouw keuze..

groetjes kimm.

Hoi,

Wij hebben een fietskar en ik heb dus nooit een stoeltje aan mijn stuur gehad (maar ik hoefde niet te wachten met fietsen, want Bas kon meteen in de fietskar). Voor mijn dochter hebben we nu een Bobike stoeltje voor achterop. Bevalt uitstekend. Misschien een tip. Geregeld staat er een aanbieding in de Ouders van Nu of de Kinderen. Als je dan een jaarabbonoment neemt, dan kun je er een stoeltje bijkopen voor 20 euro.

Groetjes, Karin

Hai,

Ik heb de bobike voor voorop de fiets en die heb ik opnieuw laten bekleden door www.atelier-magnolia.nl Die hebben die kitsch kitchen achtige motieven. Superleuk!
Dit is die van mij:

gr. ing

Hoi. Wij hebben met mijn oudste een fietsstoel gekocht voor voorop  en daar heeft ie ingezeten tot hij bijna 2 jaar was (en hij is toch heel groot..) Toen hebben we er een voor achterop gekocht
Voor die kleintjes ( en ook voor jezelf) is het zo leuk als ze voor zitten (met windschermpje!!).. Ze zien zoveel en dat is echt genieten!!
Gr. Anne-Marie

Hoi Hoi,

Ik heb een Bobike fietsstoeltje voor voorop de fiets met windscherm. Deze heb ik bij  de www.defietsengroothandel.nl gekocht. Ben hem zelf gaan ophalen was even een eind rijden maar heb voor meerde mensen stoeltjes en fietstassen meegenomen.
Was een stuk goedkoper.

groetjes mecheliene

Terug
Bovenaan