fietsstoeltje!!!

A

Anoniem

Guest
hoi
nou we hebben een fietsstoeltje aangeschaft.heb er zo,n zin in om het uit te proberen.dus laat het mooie weer maar komen.hoe lang zou je de eerste keren eigenlijk mogen fietsen met je kindje???
groetjes petra

Hoi,

Ik heb vandaag ook het fietszitje op m'n fiets geinstalleerd!! Morgen (als het een beetje weer is) willen we een proefritje gaan maken.

Leuk he!!

Ik las in het boekje van Bobike dat je zolang kan fietsen als je kind los (zelfstandig) kan zitten. Maar ik zou het iets korter houden omdat je kindje nog niet gewend is aan alle hobbbels enzo.

Veel plezier!!
Sannemams

hoi
mijn vriend is nu bezig om het fietsstoeltje te installeren,zal vandaag niks worden om een blokkie om want het is hier vies weer.denk dat ik ook maar fietstassen installeer voor wat boodschappen,het word nu echt een mamafiets!hahaha.
groetjes petra

Hoi,

IK zie nu pas dat er al een onderwerp over fietsen op staat maar heb net zelf een onderwerp geplaatst omdat wij vanochtend voor het eerst met Maaike zijn wezen fietsen. Wij hebben het voor nu bij een kleine 10 minuten gehouden. Daarna was ze helemaal moe. Het is toch allemaal nieuw en ze heeft de hele weg om zich heen zitten kijken.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan