Fietsstoeltje

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen Meiden,

Ik begreep dat je je kindje pas mee op de fiets mag nemen als ze 9 maanden oud zijn. Nu zag ik dat je ook een maxi cosi fietsdrager hebt, wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Loesie

Ik heb hier geen ervaring mee, maar heb sinds kort een fietskar, waar de maxi-cosi in kan. Echt ideaal, de oudste kan achterop en de kleine in de fietskar!
Sil

Hi Loesie,

Dat is een steco drager. Ik heb er sinds kort 1. Ik vind het geweldig, lekker op de fiets, terwijl mijn kleine meid achterop zit. In de winkel zijn ze vrij prijzig (al was er geloof ik in Alkmaar een fietsenzaak die het voor 59 euro verzond), ik heb hem via marktplaats gekocht.

groetjes

Wij hebben sinds 2 weken ook een baby mee van steco via marktplaats gekocht. Ik ben er erg blij mee, maar ik heb wel gelezen dat je het niet moet overdrijven omdat babys de schokken nog niet goed kunnen opvangen.
De kleine meid vind het allemaal helemaal prima en we zijn dan met het mooie weer al een paar keer lekker wezen fietsen. Ook kan ik haar nu makkelijker van de opvang ophalen als mijn man haar met de auto heeft weggebracht.
Het is even oefenen met het erin en eruit krijgen van baby en maxi cosi. Ook is het belangrijk een goede fiets te hebben. Die heb ik nog niet, helaas, maar ik ben zoekende. Mijn huidige bagagedrager wiebelt gezelllig mee op het ritme, al maak ik me geen zorgen dat hij het houdt, ik wil toch iets meer stabiliteit.

Nog een tip: Ik heb een klein slotje door een bepaald gaatje heengehaald zodat hij niet zomaar gejat kan worden. Ook neem ik de elastieken los mee waar ik heen ga, zodat die er niet afgehaald kunnen worden en ik zonder elastieken zit.

groetjes Sophie

Hoi, hoi,