Fietsstoeltje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nu het beter weer in aantocht is kijken wij enorm uit naar fietstochtjes.

Iemand een tip of ervaring   met een goede fietsstoel? En waar te koop etc.

liefs

Ik heb er al wel eentje in huis maar nog niet geprobeerd. Het is een bobike...het bekendste merk. Je kunt em gewoon bij de fietsenmaker kopen.

Wij hebben ook het fietsstoeltje van Bobike. Hij zit al op de fiets gemonteerd, nu even wachten op iets mooier weer. Onze dochter is nu 9,5 mnd.

Je kunt hier bijv ook een bijpassend windscherm bijkopen en heeft leuke printjes.
Wij hebben 'm van de Halfords, op marktplaats worden ze ook veel aangeboden.

Voor op de 2e fiets (bij papa) heb ik een tweedehandse gekocht die je zo aan het stuur kan hangen (merk is GMG). Als hij dan eens gaat fietsen, hoeft íe niet eerst het stoeltje van míjn fiets te demonteren. Vonden wij wel handig.

Voor de 2e fiets....Je kunt ook een montagesetje kopen van Bobike. Die zet je vast aan het stuur (valt denk ik niet echt op) en dan kun je makkelijk het zitje elke keer eraan vast zetten.

ook ik gebruik bobike,
heb al een dochterje van 6 jaar en heb toen voor haar bobike gekocht,
ik vind het een fijn systeem ik heb een stoeltje voor voorop met windscherm is echt wel nodig hoor met die wind hier,
en voor achterop heb ik er ook 1 gehad maar toen is mijn fiets gestolen,
en nu heb ik voor mijn dochter zo'n andere bobike stoel die je uit kunt klappen voor achterop ideaal.
ik ben dus helemaal bobike fan

maar anders ga je gewoon even een keer in een fiestwinkel rondkijken, trouwens via internet kun je ze ook nieuw kopen en zijn ze een stuk goedkoper.
als je naar marktplaats gaat en dan bobike intoetst,komen er wel verschillende internet winkels tevoorschijn die ze voordeliger verkopen dan in een gewonen winkel en monteren is echt heel eenvoudig,
succes ermee

groetjes mascha

Terug
Bovenaan