Fietstas en kinderzitje

<p>Mama’s & papa’s,</p><p>Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar tips hoe ik het beste achter op mijn fiets een (dubbele) fietstas kan plaatsen én een kinderzitje. Nu de lente er weer aan komt wil ik weer op de fiets naar m’n werk. Nu zit m’n fietstas een beetje verfrommeld onder het zitje, waardoor ik er niet optimaal gebruik van kan maken. Ik heb ergens wel iets gelezen over een bagagedrager verlenger, maar ik heb een klein fietsje dus vraag me af of dat werkt.</p><p>Wie o wie heeft er tips???</p>

Dan moet je idd de bagagedrager laten verlengen. Geen ervaring mee. Wij hebben nu 2 kindjes en onlangs een bakfiets aangeschaft. Beste koop ooit. De kinderen vinden het fantastisch en de maxi cosi kan erin dus met een baby kun je gelijk fietsen en je hoeft geen 8 maanden te wachten tot de baby eindelijk op het fietsstoeltje kan. Er kunnen bergen boodschappen mee en met de bakfiets op pad is echt een uitje! ;)

Hier inderdaad een verlengde bagagedrager, werkt prima. Eigenlijk geen last van, behalve dat de tassen dus verder naar achteren zitten, dus als je er zware dingen in doet voel je dàt wel 

Thanks! Dus toch maar op zoek naar die verlenger van de bagagedrager. 
Bakfiets of fietskar zou in de toekomst idd ook een optie kunnen zijn ja ?

Terug
Bovenaan