fietstoeltje en buggy mee.

Hallo moeders,

Misschien een rare vraag maar heb vandaag een fietstoeltje en een buggy mee op mijn fiets gekregen. Maar hoe doen jullie dat nou het inladen van de fiets eerst de buggy en dan het het kindje of anders om. Mijn dochter is nu 11 maand en kan alleen nog maar zitten. En als ik eerst de buggy erop zet valt mijn fiets en mijn kindje eerst in de zitje zetten en dan de buggy werkt ook niet helemaal. Nu heb ik wel van die mooie standers gezien dat je fiets dan niet kan omvallen. Ben ten einde raad help want ik weet het niet!!

Groetjes Nicole.
 
ik heb me laten vertellen om voor op de fiets,de goedkoopste buggy te kopen die er is,zo'n 1 standen buggy,die zijn het lichtst.
Ik zorg dat ik mijn fiets tegen een muurtje o.i.d kan zetten,zet mijn dochtertje even op de grond,op haar billen,bevestig dan de buggy,en zet dan mijn dochtertje erop,het werkt tot nu toe prima,al moet ik wel zeggen dat het fijn zou zijn als ze kan staan.
succes ermee
 
hallo allemaal,
ik heb een zoontje van 9 maanden en als ik met hem wegga met de fiets en we zijn nog thuis dan doe ik eerst de buggy aan de fiets en dan pas max en als we ind estad zijn en mijn fiets staat in een fietsenrek dan doe ik eerst max op de fiets en dan dde buggy. dit vind ik het handigst en max blijft rustig zitten want die kijkt zijn ogen uit als hij voororp zit. ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes yvonne
 
Hoi
Ik heb een vrij zware buggy en mijn zoontje kan al lopen dus heb ik inderdaad een brommerstandaard voor een fiets op mijn fiets laten zetten en zet ik dus eerst mijn zoontje erin anders is hij gevlogen endan de buggy, oja mijn stuur kan ook vast gezet worden, erg handig.
 
Terug
Bovenaan