fieww hij is bijgedraaid!

Hoi allemaal,

Ray heeft net Birgit gebracht en ik heb denk ikiets te snel mijn conclusie getrokken.. ik zeg niet dat er niets speelt (hij heeft wel die berichtjes op zijn hyves..?), maar hij is zaterdag met zijn zusje op stap geweest...

Hij was heel rustig enzo, en we hebben best normaal kunnen praten. Ik zag dat hij het best moeilijk had, we hebben zelfs geknuffelt en hij probeerde me ook te zoenen...
Het blijft zo ingewikkeld allemaal, maar ik ben blij dat hij een beetje bedaard is, nu kunnen we hopelijk vaker even zo praten.

Zijn moeder is wel overdreven bezig, hij zei ook dat ze zei dat hij al de nieuwe spullen (barbie, kleren etc) maar daar moest laten, kinderachtig he.

Hij komt nu vrijdagavond ook thuis voor Birgit, misschien blijft hij dan een nachtje.. dat zien we nog.

Nou ik ben toch wel opgelucht!
We hebben t zelf over dat uitschrijven gehad en dat vond hij een goed idee, ook wil hij ook dat alles goed op papier komt, en ik heb aangegeven dat dat via een advocaat moet, en dat ik daar eens mee ga praten.

Nou ik wilde het even laten weten!

doeiii

Ah fijn zeg..eindelijk weer normaal kunnen praten.Maar hoe was dat voor jou?
Hij probeert je te zoenen zeg je..heel dubbel lijkt me??
Heeft hij hoop dat jij nog bijdraait denk je?

Hoop maar dat het allemaal beter zal verlopen en jullie vaker gewoon kunnen praten.
Gr Rina

@Rina:
Het was wel verwarrend, want als die tijd dat ik aan het afwegen was, ging ik als hij rustig en lief deed juist weer twijfelen. Dat had ik net ook wel toen hij er was, we hebben even in een onhelsing gestaan, dat vond ik echt fijn, maar maakte het ook weer moeilijk, omdat hij op dat moment de man is die ik zo graag wilde wie hij was...
Maar ik heb gezegd dat hij het niet moeilijker moest maken. Ookal vond ik die knuffel fijn, ik blijf bij mijn beslissing. Mijn therapeut zei eerst tegen me dat mensen het vaak moeilijk voor elkaar maken door steeds bij elkaar terug te komen, alle emotisch die je na zo'n breuk kan hebben, maken het moeilijk. Maar ik weet waarom ik de keus gemaakt heb, en nu ik weer even alleen zit, ben ik weer helemaal overtuigd..

Ik denk niet dat hij hoop heeft, hij had het er al over dat hij een huis wilde gaan kopen ter zijner tijd, met een prinsessenkamer voor Birgit.
Misschien hoopt hij het wel, maar hij weet wel dat het niet gebeuren gaat..

nou gelukkig dat het beter gaat. Is uiteindelijk voor Birgit ook beter als jullie er samen goed uitkomen.

En kan me voorstellen dat zo'n knuffel dan weer verwarrend is en misschien zelfs hoop geeft, maar ja je hebt een duidelijke keus gemaakt schrijf jezelf.

Sterkte met alles!
Tamar

Terug
Bovenaan