fijn dat er niemand reageerd op mijn topic!!!!!

erg leuk hoor, dat er niemand reageerd op mijn topic, heb er echt wat aan, dacht dat er wel mensen zouden zijn  die mij iets konden vertellen of hetzelfde mee maken

Joh, Danielle het gebeurt wel vaker hoor dat er even niemand reageert, misschien omdat er ff minder geschreven wordt op het forum?? Denk dat je meer reactie krijgt als je wat minder boos doet DeIk weet geen antwoord op je probleem helaas, succes! gr Mickey

hey meissie,   het kan gebeuren dat niemand dit zo meemaakt en dan kan je ook niet reageren he!!! hahaha

en je moet idd niet zo boos doen!! niemand kan er wat aan doen dat het allemaal niet zo wil lukken, en we zitten tenslotte allemaal in het zelfde bootje, en we praten ook allemaal gewoon met elkaar , zonder te mopperen enz.....
we moeten elkaar steunen zover we kunnen,

ik hoop dat je snel alles op de rails krijgt kwa ongies enz.....

tot snel weer, groetjes van mij

ik ben niet boos, maar erg teleurgesteld, omdat als ik op de site kijk, dan zie ik dat er bij iedereen gereageerd is, behalve bij mij, ik wil iets kwijt doe dat op deze site, omdat ik er dan vanuit ga dat er reacties komen waar ik wat aan heb, en waar ik een beetje kracht uit kan halen! maar helaas gebeurd dit niet, ik ben erg teleurgesteld hierover.

Terug
Bovenaan