fijn hé condooms!!!!

Nou je raad het al die dingen zijn bij ons dus geen s6

Voor een week of 4 terug had ik al de vraag neer gezet
of je snel zwanger kon raken naar een bevalling daar waren
de meningen over verdeelt dus vanaf die tijd al in de stres.

Mijn verhaal:
Op 21 mei 2007 ben ik bevallen van onze dochter,
Na een week of 4 hadden we dus weer gemeenschap, om het maar
even netjes te zeggen, alleen we waren zo druk  met mekaar
 dat we de condooms waren vergeten. Een hele grote OEPS!!

Maar we hebben die dingen nooit gebruikt dus we zijn daar helemaal
niet handig mee, ik probeer het al niet eens  dan zit dat   ding nog
onderste boven dus geen goed plan.
Maar nu is het vervelende dus dat die al 2 keer geknapt is wauw wat een
feestje was dat, dat het 1 keer kan gebeuren oké maar 2 keer is toch
erg vervelend als je dus nog niet zwanger zou willen worden.

Mijn vraag is dus eigenlijk wanneer kan ik het beste testen of het mis
op nieuw raak zou kunnen zijn???
Vanaf wanneer is alles uit mijn lichaam??
Niet dat ik nu positief zou kunnen testen vanwege me vorige
zwangerschap nog.

Groetjes rowie
21 mei 2007 een meissie gekregen

misschien even contact opnemen met je huisarts en daarna een andere conceptie proberen zoals misschien een spiraaltje ofzo?? ik heb nog nooit geen probleem met condooms gehad haha maar kan me zo voorstellen dat het nu geen pretje is :p

Hoi Rowie,

Mijn man is het levende bewijs van het snel zwanger kunnen worden na een bevalling.....

Zijn broer is van 3 januari 1969, mijn man is van 18 november 1969........ Het kan dus heel snel weer raak zijn. Vroeger was de fabel dat je door borstvoeding geven niet zwanger kon worden maar dat bleek dus inderdaad een fabeltje!

Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan om te overleggen. Er is ook een pil die je mag gebruiken tijdens de borstvoeding dus wellicht is dat een optie. Als ik straks bevallen ben, ga ik dat ook meteen regelen want ik vind condooms ook helemaal niets. Verre van romantisch en het voelt ook niet fijn!

Succes.

Groetjes,
Maike

Ik sluit me helemaal bij je aan... Condooms: fijn dat ze er zijn, maar wat een @#$^%#%^ dingen...
Na de bevalling van mijn zoontje ben ik daarom maar aan de "mini" pil gegaan, deze beschermt redelijk, helemaal in combi met borstvoeding.
Heb mn zoontje tot 2,5 jarige leeftijd aan de borst gehad en die pil erbij gebruikt en nooit problemen gehad.
Toen mijn zoontje uiteindelijk geen bv meer wilde zat mn vriend in Engeland, dus geen probleem, gewoon met de pil gestopt.
Nou wilde ik hierna aan de minerva spiraal, maar  het is beter om te wachten op je ongesteldheid voordat je deze inbrenget... ik wachten, vriendje terug, EEN keer sex zonder condoom (vergeten in het heetst van de strijd) en... JA HOOR: ZWANGER!!!

Uiteindelijk vind ik dit "ongelukje" wel heeeel erg leuk, maar het lag niet in de planning....

Na de bevalling ga ik dus weer zeker aan de mini-pil, want twee ok, maar de derde wil ik toch wel even wat zeggenschap in hebben...

Liefs Nika

PS ben nu wel heel erg blij dat we de condoom vergeten zijn hoor, stiekum wilde ik wel (alleen de timing is nu niet zo geweldig...)        

quote: Maikje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 11:22:35'));

Als ik straks bevallen ben, ga ik dat ook meteen regelen want ik vind condooms ook helemaal niets. Verre van romantisch en het voelt ook niet fijn!

Succes.

Groetjes,
Maike

Vind ik wel een beetje onzin hoor, en een beetje NIET creatief in bed zeg maar, een condoom hoeft echt geen belemmering te zijn in je seksleven als je het maar in het spel verwerkt, oefening baart kunst en lijkt me als je al een kindje hebt gemaakt dat je weet hoe je moet vrijen dus ook wel een rubbertje om kan doen.

En qua voelen zijn er zat mogelijkheden die je niet voelt, voor een man misschien wel maar die moeten niet zo zeiken! NIET alleen de vrouw moet zorgen voor anticonceptie hoor! IK vind dat zo ouderwets!

Als je nou loopt te klungelen als je 15 ofzo bent maar moet inmiddels toch wel normaal kunnen. Ik vind het altijd een beetje als smoesjes klinken.

Als ik niet zwanger wil worden doe ik altijd PIL EN CONDOOM dat is het meest veilig.

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 12:57:40'));

quote: Maikje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 11:22:35'));

Als ik straks bevallen ben, ga ik dat ook meteen regelen want ik vind condooms ook helemaal niets. Verre van romantisch en het voelt ook niet fijn!

Succes.

Groetjes,
Maike

Vind ik wel een beetje onzin hoor, en een beetje NIET creatief in bed zeg maar, een condoom hoeft echt geen belemmering te zijn in je seksleven als je het maar in het spel verwerkt, oefening baart kunst en lijkt me als je al een kindje hebt gemaakt dat je weet hoe je moet vrijen dus ook wel een rubbertje om kan doen.

En qua voelen zijn er zat mogelijkheden die je niet voelt, voor een man misschien wel maar die moeten niet zo zeiken! NIET alleen de vrouw moet zorgen voor anticonceptie hoor! IK vind dat zo ouderwets!

Als je nou loopt te klungelen als je 15 ofzo bent maar moet inmiddels toch wel normaal kunnen. Ik vind het altijd een beetje als smoesjes klinken.

Als ik niet zwanger wil worden doe ik altijd PIL EN CONDOOM dat is het meest veilig.

Wat is nu je probleem? Als iemand meteen weer aan de pil wil en hier tevreden over is, is dit toch prima?
Condooms zijn nu eenmaal niet lekker romantisch! En tuurlijk kun je creatief zijn enz, enz. maar laat iedereen dat lekker zelf weten.

Ik ben ook ongepland, maar wel heel erg gewenst zwanger geworden met condoom! Ik gaf mijn dochter nog bv en omdat het al niet zo geweldig liep wilde ik geen ander voorbehoedsmiddel dan een condoom. En die dingen horen gewoon veilig te zijn! Nog wel bij de dokter geweest of ik aan een pil kon, maar die raadde dat af omdat de bv daar van terug kan lopen. Dat wilde ik dus per definitie niet!
Mijn dochter is nu 8.5 maand en ik ben nu 14,3 zwanger van de tweede. Veeeeel sneller dan ik eigenlijk wilde maar we zijn er toch heel blij mee.
Maar condooms? Nee, echt geen pretje!

quote: daantje026 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 13:18:15'));

Wat is nu je probleem? Als iemand meteen weer aan de pil wil en hier tevreden over is, is dit toch prima?
Condooms zijn nu eenmaal niet lekker romantisch! En tuurlijk kun je creatief zijn enz, enz. maar laat iedereen dat lekker zelf weten.

Geen probleem hier, maar vind het wel een beetje kinderachtig (puberaal) verhaal, iets wat je eerder van een man zou verwachten als van een vrouw, ik weet niet wat jullie "probleem" in bed is maar een condoom hoeft dus niet minder romantisch te zijn als je maar goed weet hoe het hoort en dat lijkt me toch wel aangezien we hier allemaal volwassen vrouwen zijn.

Terug
Bovenaan