nou fijn is dat zeg..
madame wil niet genoeg drinken en groeien!
dalijk ook nog de kinderarts op ons dak!
alsof we ons al niet genoeg zorgen maken!!!
morgen laatste dag kraamzorg na 2 dagen verlenging..
hopelijk is ze wat gram gegroeit zodat de kinderarts niet nodig is.
maandag of dinsdag komt de wijk verpleging wegen en kijken naar Alicia.
ze zullen wel weer van alles te vertellen hebben aangezien mevrouw der hoofd al zelf op tilt en alles er mee doet.. en ook al 2x op haar buik is gerolt! motorisch is er dus totaal niets mis met haar!
ik was na 1 dag alweer helemaal herstelt. mijn hechtingen zijn al lekker opgelost. en nou rust? dat is bij mij ver te zoeken!
vandaag lekker 18 jaar geworden! meteen van alles geregelt zoals een rekening voor Alicia en het gezamelijke gezag! ja want dat is ook belangrijk!
nou dames moest even wat van me laten horen!
ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en wie er eigenlijk allemaal al bevallen is!!
madame wil niet genoeg drinken en groeien!
dalijk ook nog de kinderarts op ons dak!
alsof we ons al niet genoeg zorgen maken!!!
morgen laatste dag kraamzorg na 2 dagen verlenging..
hopelijk is ze wat gram gegroeit zodat de kinderarts niet nodig is.
maandag of dinsdag komt de wijk verpleging wegen en kijken naar Alicia.
ze zullen wel weer van alles te vertellen hebben aangezien mevrouw der hoofd al zelf op tilt en alles er mee doet.. en ook al 2x op haar buik is gerolt! motorisch is er dus totaal niets mis met haar!
ik was na 1 dag alweer helemaal herstelt. mijn hechtingen zijn al lekker opgelost. en nou rust? dat is bij mij ver te zoeken!
vandaag lekker 18 jaar geworden! meteen van alles geregelt zoals een rekening voor Alicia en het gezamelijke gezag! ja want dat is ook belangrijk!
nou dames moest even wat van me laten horen!
ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en wie er eigenlijk allemaal al bevallen is!!