fijn is dat!!

nou fijn is dat zeg..
madame wil niet genoeg drinken en groeien!
dalijk ook nog de kinderarts op ons dak!
alsof we ons al niet genoeg zorgen maken!!!
morgen laatste dag kraamzorg na 2 dagen verlenging..
hopelijk is ze wat gram gegroeit zodat de kinderarts niet nodig is.
maandag of dinsdag komt de wijk verpleging wegen en kijken naar Alicia.
ze zullen wel weer van alles te vertellen hebben aangezien mevrouw der hoofd al zelf op tilt en alles er mee doet.. en ook al 2x op haar buik is gerolt! motorisch is er dus totaal niets mis met haar!

ik was na 1 dag alweer helemaal herstelt. mijn hechtingen zijn al lekker opgelost. en nou rust? dat is bij mij ver te zoeken!
vandaag lekker 18 jaar geworden! meteen van alles geregelt zoals een rekening voor Alicia en het gezamelijke gezag! ja want dat is ook belangrijk!

nou dames moest even wat van me laten horen!
ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en wie er eigenlijk allemaal al bevallen is!!

Begrijpelijk dat je, je zorgen maakt om je meisje.
Hopelijk krijg je goede tips en groeit ze daarna weer goed.

Fijn dat het met jouw goed gaat en je lekker in je velletje zit.
Nog van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
Fijne dag gehad?

Liefs Marina

ja lekkere rustige dag gehad. en vooral van alicia genoten.
alicia is qua motoriek heel heel sterk... ze rolt al om op der buik en houd haar eigen hoofdje al omhoog zonder hulp. ligt ze op der buik gaat ze ook al tijgeren

GEfeliciteerd met je 18de verjaardag!!!!

Niet teveel zorgen maken om het groeien hoor! ZO te horen gebruikt ze al haar energie om sterk te worden en bewaard ze het groter worden voor straks! Hoop dat ze morgen genoeg is bijgekomen en je niet naar de kinderarts hoeft!

Kan nog net!
Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!!!
Niet te veel zorgen maken meid. het komt allemaal wel goed...
Hoop dat ze straks redelijk op gewicht is en dat je de ritjes kinderarts niet hoeft te doen

Liefs Anneke

Ha Kelly,

Nog gefeliliciteerd. Wel rot dat ze niet voldoende groeit. Waarom schrijf je "een kinderarts op jullie dak" krijgen? Klinkt alsof ze jullie iets aan willen doen. Het is natuurlijk ontzettend fijn als alles gewoon direct gaat maar als dat niet zo is, is het toch fijn dat ze dit in de gaten houden?
Ben verder benieuwd hoe het gaat met je schoonzus, lukt het met haar in huis?

Groetjes Judith

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

De kinderarts op jullie dak?? Is dat niet wat kort door de bocht?? Zou het kunnen dat die naar Alicia wil kijken omdat er misschien een reden kan zijn dat ze niet goed drinkt en groeit ipv dat hij/zij jullie dwars zou willen zitten??

Eerst idd de wijkverpleging maar eens afwachten en kijken of die nog nuttige tips heeft misschien valt het allemaal wel mee...Suc6

De kinderarts is zo erg toch niet? Het is vervelend dat ze niet goed wil drinken en groeien maar een kinderarts wil ook alleen maar het beste voor jullie meisje hoor.

Terug
Bovenaan