Fijn joh, zo'n vaste slaapknuffel

Ilona heeft een vast slaap knuffeltje. Ik heb er 2 van, voor het geval dat. Eigenlijk doet ze met heel die knufel niks, ze pakt eigenlijk alleen maar het labeltje, frummelt het om haar vinger en stopt haar duim in haar mond. Maar goed, de point is....ze zitten allebei in de was zonder ik er erg in had. Je kunt wel raden dat dat dus om 19.00 uur een groot probleem was toen mevrouw naar bed ging. Ik heb van alles geprobeerd, maar nee, ze moest haar konijntje. O ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan zeg! DOMME DOOS! SLECHTE MAMA!
Maar goed, toen ik de deur achter me dicht trok was ze toch moe genoeg om in slaap te vallen zonder tutding.....arm kind!

Feline heeft Uil en Mol (van de weerribben) helemaal geweldig....maar idd als hij niet in dr bed ligt dat moet er eerst gezocht worden.
En Gijs heeft een wit konijn (van mijn moeder gekregen met de 20 weken echo) en die is heel viezig (nou ja ruikt eigenlijk gewoon lekker naar mijn Gijsie hihi)

groetjes Maris

en Ilona heeft alleen een SLAAP knuffel... Alice heeft een pooh beer die dus echt overal en altijd en immer bij haar is........ ja en hij moet af en toe in de was en nee ze vind de "reserve" toch echt niet de echte...........
Maar het blijft lastig en af en toe ben je dan per ongeluk toch even een slechte moeder, of voelt het tenminste zo!

Groetjes Alberdien

ikenna heeft 3 knuffies,

1 in bed, 1 in de tas die altijd mee gaat en 1 in de kast.
zo wisselen knuffies elkaar iedere x af als er 1 in de was gaat en hebben we altijd zuivere knuffies hahaha.

maar denk als ik het een keer zou vergeten dat het hier ook groot drama is en zou zeker niet gaan slapen.

groetjes

Haha, dat is toch niet wat Ilona zei he? Domme doos?

Wij hebben hier beertje. Van kraamvisite gekregen. Daar hebben we later meerdere exemplaren van aangeschaft, maar ja, toen was het oorspronkelijke beertje al helemaal platgeknuffeld. Dus die andere wil ze eigenlijk niet.

Wij plannen het wassen van de knuffel tussen de slaapjes door.

Benthe heeft een hydrofiel doekje!!! Ik geloof dat we er ondertussen een stuk of 5 hebben, maar de meest verweerde ruiken het lekkerst en die zijn dus favoriet!!!

Ik was ze eerlijk gezegd ook om en om, omdat zij die het lekkerst vindt ruiken en na het wassen is dat lekkere luchtje er af.

Groetjes

Nou..haha, hier een huishouden met wel zeker 100 knuffels en een flinke hoeveelheid meer bij oma op zolder..
Dus ze hebben wel zo hun favorieten, maar ach, we kunnen ze altijd wel overhalen een andere uit te zoeken..
Ze hebben nauwelijk plek in hun bed om zelf te liggen..haha
Houden er alle drie erg van.dus overla waar we zijn zoeken ze weer een nieuwe uit..Ik ben er zelf niet zo van, maarja, oma en papa wel..

Twee in de was is idd balen, maar gelukkig dat ze toch is gaan slapen!
Gebeurt je vast niet nog een keer..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan