Fijn............................NOT!

Ik ben momenteel even helemaal over de pis! Mag ik vloeken hier? Laat ik dat maar niet doen, denk er zelf maar iets passends bij.

Gisteren belde ik het ziekenhuis om te informeren of de uitslagen al binnen waren ivm de afspraak morgen.
Dit was mij namelijk van te voren geadviseerd, want soms duurt het langer dan gepland, omdat sommige delen van het stollingsonderzoek in een academisch ziekenhuis gedaan worden.
Nou, wanneer ben ik gaan prikken, volgens mij toch zeker begin januari en er moeten maar een paar weken voor staan volgens de gynaecoloog.
Maar goed, ik had al een voorgevoel toen ik belde.
De uitslagen van het academisch ziekenhuis waren nog niet binnen, maar hun eigen uitslagen wel en het chromosomenonderzoek was ook binnen, dus met de assistente besloten de afspraak te laten staan.
Kom ik vandaag thuis uit mijn werk, zit er een brief van het ziekenhuis bij de post, de afspraak is verplaatst naar 4 maart!!!!
@@#%&^*^()%$$%&()^#^&!!!!!!!!!!
Ik ben echt goed boos, want die brief is dus gisteren verstuurd, terwijl ik gisteren nog met ze gebeld heb, dan had dat toch direct gezegd kunnen worden???? En ik zit al zo in de zenuwen!

Nou maakt het natuurlijk niet uit wat het opnieuw zwanger worden betreft, want dat hadden we ivm vliegen in september al voor de veiligheid uitgesteld, maar toch......

Ik moest dit even kwijt!

Ariane

P.s. Inge, ik heb nog antwoord gegeven op jouw vraag bij mijn laatste bericht.

Hoi Aadje,
Wat belachelijk. Heb je nu wel wat gehoord over die andere uitslagen.
Ik zou zeker bellen dat je dit geen stijl vindt en ik zou ook zeggen dat je alvast wil horen wat er uit de andere onderzoeken is gekomen. Ze begrijpen niet half wat dit soort zaken met mensen doet.
Groetjes van Caroline

He Aadje,

Wat k** zeg. Kan me voorstellen dat je over de zeik bent.

Kan me stom genoeg ook wel voorstellen dat die brief en het telefoongesprek elkaar gekruist hebben, ben zelf ook secretaresse geweest in een ziekenhuis. Er is er vast 1 geweest die de brief heeft gestuurd, en een ander die gisteren de telefoon opnam. Ik zou zeker even bellen dat je dit geen stijl vind, ze hadden je ook best even kunnen bellen dat de afspraak verzet was in plaats van zo vlak van te voren een brief te sturen!

Maar als je gaat bellen, wees dan niet te pissig op de secretaresse ;-), bedenk vooral dat het waarschijnlijk een arrogante arts was die de opdracht heeft gegeven! Het is wel altijd goed om even te laten weten dat je het niet eens bent met de gang van zaken, want er zitten daar ook maar gewoon mensen, en als je er wat van zegt, zullen ze het snappen en het de volgende keer hopelijk anders doen.

Blijft klote dat je 'm de hele tijd hebt zitten knijpen en dan nog een extra maand moet wachten. Vraag gewoon of de arts je kan bellen over de uitslagen die er wel zijn, dan heb je die vast in de pocket (als je dat wil, tenminste). Kun je altijd nog 'rustig' wachten tot 4 maart!

Sterkte meid, en liefs,
Marjon

Ariane,

Bij mij zou het stollingsonderzoek ook 4 weken duren en toen ik kwam kon ze niks vinden in de computer. Dan duurt het nog een week of 2 zei ze. Na 2 weken nog niks en toen moest ik het opnieuw laten prikken want ze waren het kwijt. Weer 4 wkn gewacht en weer was de uitslag er niet. Toen eindelijk na een week of 3 wel. Echt belachelijk.

Ik heb 4 miskramen gehad en ben nu voor de 5e keer zwanger. Mijn bloed stolde iets te snel dus ik spuit nu een medicijn wat ook mensen gebruiken die trombose hebben en ik slik een pilletje voor mijn bloedvaten. Hoop zo dat het dit keer allemaal goed gaat.
Jij heel veel succes.

Gr. Kim

Tjee Aadje, wat vervelend zeg. Kan me goed voorstellen dat je behoorlijk pissed was zeg.

Waar ik me dan zo druk om maak is dat ze daar over komen alsof je een nummer bent. Het gaat wel om je lichaam, voor hun is het gewoon werk en wat kan hun het schelen dat jij in de stress zit en graag duidelijkheid wilt.

Veel sterkte met wachten en als het je echt heel hoog zit bel je ze gewoon nog eens. Wie weet waar het nog toe kan leiden en jij bent het kwijt!

LIefs Po

WAT EEN PRUTSERS!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan me voorstellen dat je neigingen hebt tot vloeken hoor! Ik kan me er dus heel wat bij voorstellen!

Gelukkig duurt 4 maart niet zo heeel lang meer maar toch weer een paar weken wachten.
Pfff waarom moet het toch allemaal zooo lang duren!

x inge

Hai Aadje

Ik kan me voorstellen dat jullie flink balen. Het is echt kl@#$%^te als alles zo lang duurt. In een ander bericht las ik dat jullie flink wat vakantie's in het voor uitzicht hebben dat is wel fijn.
Effe over hoe het is afgelopen bij de arbo. Het viel erg mee mag voorlopig op arbeidstherapie werken en als het gaat ga ik er weer voor.
Effe nog wat anders volgens mij ben ik ONGI!!!??
Het is wel heel anders dan normaal, bruinig en gewoon rood. En ook heb ik hele rare buikpijnen. Steken in mijn onder buik en die trekken helemaal naar onder????? Het zou wel snel zijn want de 2e curri is 4 weken geleden. Wat denk jij ervan. Je bent wel geen dokter, maar toch!
Ik zit trouwens niet elke dag op het forum dus reactie's kunnen soms effe duren.

Nou nog heel veel sterkte voor 4 maart.

Groetjes P(ech) V(ogel)

Hoi PV-tje!

Fijn dat het bij de ARBO zo goed is verlopen, ze zijn vaak veel schappelijker dan men denkt.
Je weet en voelt zelf wel wanneer je de wereld weer een beetje aankunt, dat kan niemand anders voor je bepalen, toch?
En wat je menstruatie betreft, m.i. is dat juist heel normaal hoor!
Toen ik gecuretteerd was zei de gynaecoloog dat ik binnen 4 a 6 weken weer moest gaan menstrueren, ik werd het op de dag af na 4 weken (28 dagen dus), daarna is het weer gewoon 30 dagen geworden, zoals normaal bij mij.
Nou weet ik natuurlijk niet hoe jouw cyclus was, maar wees blij dat dat niet verstoord is. Ik was er in ieder geval erg blij mee.

Gr. Aar

Terug
Bovenaan