Fijne (bijna) Moederdag iedereen!

Het is voor mij vandaag een hele vreemde dag en wilde dat even met jullie delen.
Naïef genoeg heb ik er helemaal niet bij stilgestaan, tot ik vanochtend de woonkamer inliep en daar een kadotje lag met een kaartje.
Heeft mijn vriend, de schat, een dvd van hello kitty en een super lief kaartje geschreven uit naam van onze overleden zoon Bart die nu bijna 10mnd zou zijn geweest. Nou jullie begrijpen wel, dikke tranen, nu nog! Super lief!

Vervolgens word ik door mijn zus gebeld, die drie weken voorloopt op mij, en feliciteerd ze mij ook met moederdag. Dus ik ben nu beetje in de war van al die lieve aandacht en alle emoties (lekker ook met al die hormonen...)

@Marieke- ook voor jou zal het een vreemde dag zijn, sterkte! Hopelijk haal jij ook veel kracht uit het nieuwe leven in onze buik!

Morgen nekplooimeting dus dan kunne we heerlijk nog even spieken. Daar hebben we erg veel zin in! Waren afgelopen week op Ibiza, dus die tijd vloog voorbij. Nu nog een nachtje slapen en dan wachten tot het 15u is.

Liefs
 
Hoi,

Wat lief van je man, echt heel erg mooi. Heel veel sterkte, en geniet van het mooie nieuwe leventje in je buik.

Hoewel ik nu 1 jaar een beetje een 2de moeder ben voor het dochtertje van mijn vriend heb ik helemaal niets gekregen vandaag. Was eigenlijk best wel een beetje teleurgesteld.
Sorry hoor, moest dit ff kwijt.

Liefs van Mariska
 
En morgen heel veel suc6 bij de nekplooimeting, krijg je dan ook gelijk de uitslag? Ik kreeg namelijk gelijk de uitslag, bij mij was gelukkig alles goed.
Zal voor je duimen dat ook bij jou alles goed is.

Liefs Mariska
 
Oh nou kan me zeker voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je neemt toch ook een deel van de zorg van zijn dochtertje op je en het was leuk geweest als hij zou laten blijken dat hij dat waardeert.

Fijn dat het bij jou goed was. Weet eigenlijk niet zeker of ik meteen uitslag krijg, hopelijk wel. Zal morgen wel even laten weten.

Liefs
 
Dat zou ik leuk vinden, ben erg nieuwschierig hoe bij jou de echo is gegaan.
Mag ik vragen waar je woon en naar welk ziekenhuis je gaat?

Heel veel suc6 morgen en ik zal aan je denken.
Ik ben morgen precies 13 weken.

Liefs
 
Hi Blondie,

Wat ontzettend lief van je vriend zeg!
Ik kan me de tranen met tuiten maar al te goed voorstellen... Het is moeilijk hè meis!

Het was mijn 2e moederdag zonder Elias, heel dubbel natuurlijk want je bent mama zonder het kind wat je mama gemaakt heeft, maar de gedachte aan en het voelen van het nieuwe kindje troost me! Ik heb me er aardig doorheen geslagen, mede met dank aan Max en de buurtjes! Die hebben me meegevraagd naar een grote rommelmarkt in Breda, heerlijk snuffelen! Thuisgekomen heerlijk in een warm bad gegaan, had m'n hubby voor me klaargezet, en toen ik beneden kwam hadden hij en de buurtjes gekookt en heerlijk samen gegeten...

Laat je nog even weten hoe het bij de verloskundige was? Ben zó benieuwd!!

Liefs!
 
Hey meid

Wat ontzettend lief van je man.. krijg er een beetje een brok van in mn keel . En dan je zus die ook nog beld. Fijn dat er aan gedacht word.. en die tranen lekker lateb vloeien hoor het is niet niks wat jullie hebben mee gemaakt.
Hoe was de nekplooimeting?

Liefs
 
Terug
Bovenaan