Fijne dagen!

Hey meiden!

Ondanks dat niet iedereen hier behoefte heeft aan kerst zoals ik had begrepen, toch bij deze fijne dagen gewenst!
Ik hoop dat iedereen er op haar manier toch nog gezellige dagen van kan maken en even het hele zwanger worden naast zich neer kan leggen.

En dan meteen voor iedereen een heel fijn en zwanger 2012 toegewenst. Meiden, ik heb het gevoel dat het ons jaar gaat worden! Het is nu onze beurt om 2 streepjes te vinden en 9 maanden lang met een groeiend hummeltje in onze buik rond te lopen!
Ik heb er voor ons allemaal vertrouwen in!

Liefs Daisy

Daisy, wat heerlijk dat je zo positief kunt zijn!
Dat geeft de burger moed, 2012 wordt ons jaar.
Ook voor jou fijne dagen en 'n goed begin van het nieuwe jaar!
Liefs Mima

Mooie woorden Daycey!! We gaan er een paar mooie feestdagen van maken en gaan zeker lekker genieten!!

Ook van mij voor alle lieve meiden hier hele fijne feestdagen, lekker zinnen verzetten hopelijk. En alvast een super liefdevol gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar gewenst!

2012 gaat ons jaar worden!!!!! We gaan ervoor!

Veel Liefs en Knuffels!

Hoi Daisy,

We moeten 2012 maar weer positief in zien te gaan.
Nog op aanvulling van mijn vorig post die ik op dit forum heb gezet.
Ik heb vorige week mijn ouders gebeld en mijn hart gelucht, bepaalde dingen dringt volgens mijn niet door, want dat wordt ontkent.
Mijn man is nog steeds laaiend op ze.
En dat 2012 ons jaar moet worden daar gaan we voor, voor mijn man en mijn wordt december 2012 toch wel ons jaar ongeacht een zwangerschap.
Ik heb wel altijd mijn eisprong gevoeld, maar de laatste 3 maanden is dat niet zo intensief als dat anders was.
Ik hoop in hemelsnaam niet dat ik net als mijn moeder heel vroeg in de overgang kom.
Nu raakte zij op 40 jarige leeftijd toch nog zwanger na vele jaren dokteren.
Maar meiden we moeten maar moed houden.

Veel liefs pxdt44

Hey lieve meiden,

Hoop doet leven en we gaan 2012 weer positief tegemoet! Voor alle meiden hier een vruchtbaar en zwanger 2012! Het wordt zeker weten ons jaar met veel succesverhalen.... Daar gaan we voor!!
Hopelijk kan iedereen ook een beetje genieten van de kerstdagen met veel lieve en begripvolle mensen om jullie heen.

Heel veel liefs!

Pxdt44: wat ontzettend rot dat je ouders zo ontkennen. Dat helpt deze situatie niet oplossen.
Als ik jou over hè eisprong hoor, denk ik dat et goed is dat jullie de stap naar IVF gaan zetten.

Nog even en het 'onzwangere' jaar is voorbij, komend jaar is van ons!!

Terug
Bovenaan