Fijne dagen!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ik wil iedereen een fijne kerst wensen! Lekker eten (laatste wijntje???) en genieten van je familie! Probeer al je zorgen even 2 dagen opzij te zetten en lekker te genieten van alles wat er om je heen gebeurt.

Daarbij natuurlijk ook voor iedereen een heel zwanger 2012 gewenst! Ik hoop dat iedereen in de loop van het jaar (het liefst natuurlijk binnen een paar maanden!) een groeiend hummeltje in haar buik heeft zitten.

Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in!

Jolijn, ik hoop dat jij je moeder nog een laatste mooie kerst kan geven. Het wordt een moeilijke periode voor je, maar ik weet zeker dat je er weer bovenop komt!

Liefs Daisy

Jij ook hele fijne dagen meid! Genieten gaan we zeker van deze dagen en hoop daarna nog het jaar mooi af te kunnen sluiten met een positieve test :)

Dat 2012 maar een vruchtbaar jaar mag worden ;-)

Groetjes

Hai lieve Daisy,

Jij natuurlijk ook hele fijne dagen gewenst en voor alle meiden: mooie kerstdagen en een gezellig oud & nieuw!! Dat 2012 maar een super vruchtbaar jaar mag worden en we allemaal onze liefste wens in vervulling zien gaan!! :)

@Jolijn: Sterkte lieverd!!

Liefs Lynn.

Ik wens iedereen ook hele fijne dagen toe! Lekker genieten en wie weten worden we snel verrast met het goede nieuws!

Groetjes, Sharon

Lieve allemaal,

Natuurlijk ook voor jullie ontzettend fijne kerstdagen een een knallend oud en nieuw!
Hopen op veel positieve testen zodat we die NOD lijst kunnen afschaffen en de Prenatal failliet kunnen laten gaan!

Lieve, lieve, lieve groetjes!
En Jolijn, meid ontzettend veel sterkte!!

ik wil ook iedereen hier fijne dagen wensen en hoop voor iedereen dat 2012 veel goeds mag brengen dus een heel mooi kindje in de buik en veel gezondheid natuurlijk.

veel liefs!!!

hoi iedereen fijne feestdagen en een spetterend 2012 met hopelijk veel goede berichten! :)

Liefs!

Jullie ook allemaal fijne feestdagen en een goed en gezond en hopelijk zwanger 2012!

Terug
Bovenaan