Fijne feestdagen...

Hallo ,

Wil jullie alvast hele fijne dagen wensen! op naar een prachtig 2013...

Al leuke plannen voor de feestdagen?wie gebruikt deze gezellige dagen om het mooie nieuws met familie/vrienden te delen?

Ik heb gisteren een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt voor 14-01....zo spannend, kan haast niet wachten!Hebben jullie ook al afspraken bij verloskundigen/gynaecologen staan?

Groetjes

Hoi

Ik heb eerste kerstdag een late dienst en tweede ben ik vrij en plannen hebben we niet op dit moment.

Dus we gaan het ook niet vertellen. Maar wie weet veranderen de plannen nog.

wij hebben 10 jan de eerste echo spannend!!! Dan hopen dat we een hartje zien dan weten we dat het helemaal echt is.

Fijne feestdagen!!!

ja idd...zou ook blij zijn als ik een kloppend hartje zie!
werk je toevallig ook in de zorg?ik heb 1e kerstdag ook een late dienst(3 uurtjes...) en 2e kerstdag vroeg...

wij gaan 2e kerstdag 's avonds bij mijn ouders eten, wil het ze dan eigenlijk zo graag vertellen...ze zijn ook de enige opa/oma die onze kinderen hebben....

ja ik werk in de zorg (ouderen) en heb dit jaar het geluk dat ik kerstavond vrij ben en tweede kerstdag ook

Moet eerlijk zeggen dat ik het altijd wel leuk vind om met deze dagen te werken vnd het geen probleem mijn man vind het vervelender.

Wij gaan ook nog niets zeggen, eerst een goede echo en dan zien we wel verder.

Fijne feestdagen en een fantastische 2013 met allemaal gezonde kinderen...

Liefs

Sorry voor de late reactie, zie topic!

Leuke feestdagen gehad? Wij hebben drukke maar wel leuke dagen gehad. Enige jammere is dat mn schoonvader zijn mond voorbij praatte tijdens de brunch... Hij dacht dat het wel al kenbaar gemaakt mocht worden; NOT! Maar ja, het is gebeurd, shit happends. Iedereen nu wel dringend verzocht hun mond te houden! :)

Bijna 2013 meiden! Dan gaat ons jaar starten! Ik kan niet wachten tot het augustus is!

Ja hier ook leuke dagen gehad!mijn ouders hebben we het gisteren verteld...zooooo leuk...ze hadden het nog niet verwacht, want ik heb een erg temperamentvol zoontje van bijna 15 maanden... :)

2013 is ons jaar!!!
moet wel zeggen dat ik erg opgelucht zou zijn als ik 14-01 een goede echo heb hoor...voel me zo onzeker en ben zo bang dat er iets mis is/gaat...ben er dagelijks mee bezig bah...

Terug
Bovenaan