A ANONYMOUS_USERNAME dec 24, 2013 #2 Jij ook en alle anderen natuurlijk Geniet lekker van de feestdagen al zijn er wel wat beperkingen dit jaar qua eten en drinken :/ ach we hebben het er voor over!
Jij ook en alle anderen natuurlijk Geniet lekker van de feestdagen al zijn er wel wat beperkingen dit jaar qua eten en drinken :/ ach we hebben het er voor over!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 24, 2013 #3 Jij ook fijne feestdagen en voor de andere mama's natuurlijk ook! Volgend jaar zitten we gezellig met (nog) een baby aan het kerstdiner
Jij ook fijne feestdagen en voor de andere mama's natuurlijk ook! Volgend jaar zitten we gezellig met (nog) een baby aan het kerstdiner
A ANONYMOUS_USERNAME dec 25, 2013 #4 Dit jaar lekker aan de sap maar dat vind ik niet erg voor zoiets moois.
A ANONYMOUS_USERNAME dec 27, 2013 #6 Hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad. Ik ben een beetje te laat met mijn kerstwens, dus dan maar alvast een heel fijn 2014 gewenst allemaal!
Hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad. Ik ben een beetje te laat met mijn kerstwens, dus dan maar alvast een heel fijn 2014 gewenst allemaal!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 27, 2013 #7 De beste wensen voor 2014!! Dat we maar veel goede zwangerschappen en gezonde baby's mogen krijgen!