Zo! Dat eerste bezoekje heb ik erop zitten hoor..manlief liet een uurtje vooraf weten dat ie wel effe meereed (eigen ondernemer) dus heb k m in de wachtkamer laten zitten tussen de zwangere dames! Een fijne vent die gyn, voor ik er erg in had was er een inwendige echo, uitstrijkje en "effe voelen" opzitten.. Heb mijn ei gezien die keurig aan t rijpen was...en volgens de gyn binnenkort wel zou springen!Verder geen bijzonderheden! Heerlijk gevoel, nu op de uitslag van t uitsrijkje en bloedonderzoek wachten (verwacht daar niks van).. en dan maar snel zwanger worden zoals de gyn zei!
Klachten maar voor lief nemen..
Hebben t niet over "de mannelijke inbreng" gehad..K weet ook niet of dat nu al zin heeft...nog even een paar maanden aanzien en klussen..
K begin vanavond met ovulatietest dan weet ik mijn sprong de komende cyclussen misschien beter te plaatsen..dag 12 vandaag.
Claudy/claudine .. hoe ging t bezoekje vandaag..
Alle anderen bedankt voor de reacties op eerdere vragen! En succes verder!
Klachten maar voor lief nemen..
Hebben t niet over "de mannelijke inbreng" gehad..K weet ook niet of dat nu al zin heeft...nog even een paar maanden aanzien en klussen..
K begin vanavond met ovulatietest dan weet ik mijn sprong de komende cyclussen misschien beter te plaatsen..dag 12 vandaag.
Claudy/claudine .. hoe ging t bezoekje vandaag..
Alle anderen bedankt voor de reacties op eerdere vragen! En succes verder!