Fijne kerst allemaal

en dat wilde ik even kwijt.

En ik ben heel benieuwd of er misschien nog een kerstkindje geboren wordt.
Hier niet iig. Wel krampen en stevige harde buiken, maar dat was de vorige keren ook steeds vanaf nu (36+4)

Geniet van je kerst, gaan jullie nog leuke dingen doen?

Grtjs

Jij en jullie allemaal hele fijne Kerst gewenst...
Ik 35w en 5d en denk dat de baby nog wel maandje blijft zitten.
Ik lig helaas met bekkenklachten op de bank. Morgen richting zuiden naar schoonouders en maandag naar mijn ouders. Helaas kan ik fysiek weinig doen :(, hopelijk gaat het volgende week beter...

Geniet van de Kerst samen...

Liefs Lucy

Jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen. En alvast een heel bijzonder mooi 2012. Maar volgens mij gaat dat de meesten van ons wel lukken. ier ook geen kerstkindje, althans ik hoop het niet!

Groeten Popeye

Jullie ook een hele fijne kerst!!! :) Voor zover ik merken kan blijft mijn binkie vast nog wel even zitten, al ben ik het wel helemaal zat, naast hele erge bekkenklachten, kan ik gewoon niet wachtten tot ik hem in mijn armen mag houden hihiii maar nog even geduld, moet nog 4 weken ;) liefsss

Ook vanaf hier hele fijne kerst voor iedereen!!!

Ik nu 37w 6d maar nog geen tekenen.
Af en toe een flinke steek en druk maar verder niks.
Vandaag heerlijk thuis en man lief gaat voor mij en mijn vriendinnetje een heerlijk erstdiner klaar maken. Morgen naar mn schoonouders gourmetten en dan"3de" kerstdag nog naar mijn familie lekker eten. Dus druk druk dan gaat de tijd ook lekker snel!!!
liefsss

Iedereen fijne dagen! Hier geen gekke plannen, en zeker geen kerstkindje denk ik.
Morgen gaan we 'pannenkoekengourmetten' bij mijn broertje en schoonzusje. Dat is vooral voor de kleine boef van bijna 3 leuk.
Voor de rest lekker 'broeds' op de bank met een dekentje en een foute kerstfilm.

Terug
Bovenaan