'fijne' nacht

Afgelopen nacht heb ik slecht geslapen. Aan de ene kant heel vervelend, maar aan de andere kant ook wel weer schattig want ik lag wakker van een kindje dat continu lag te trappelen op m'n blaas. Beetje lastig dat je er zo vaak van moet plassen maar ook een heerlijk gevoel!

De gyn had het over een zeer beweeglijk kind bij de 20 weken echo. Toen merkte ik nog op dat ik daar niets van voelde, "jammer". De gyn zei toen dat ik daar later nog spijt van zou krijgen, want zo'n beweeglijk kind goed voelen, was niet altijd een pretje.

Nou, ik heb het meegemaakt vannacht, en dan ben ik 'nog maar' 21 weken.... Dat belooft nog wat voor de komende tijd! Ik geniet voorlopig nog even verder :D

Voelen jullie het kindje ook al goed en regelmatig?

Liefs Sabien

Toch wel weer een leuke reden om wakker van te liggen, maar liever overdag haha. Ik beging wel steeds meer te voelen, maar lijkt nog meer op hele grote zeepbellen die knappen. Morgen ben ik ook 21 weken dus hoop ook dat ik het snel goed ga voelen. En inderdaad een hoop zeggen en straks wens je dat de kleine niet zoveel beweegt. We gaan het meemaken.

Van de ene kant heerlijk als je de kleine zo voelt,maar je wilt natuurlijk ook van je nachtrust genieten.
De kleine van mij is ook zo hyper af en toe en ook vooral als ik naar bed ga.

Ik probeer er maar van te genieten...

Maar we hebben inderdaad nog wat weekjes te gaan..

Ik ben vandaag 20 wkn en ukje beweegt regelmatig. Ene dag iets meer dan ander. Ik lig regelmatig wakker van die trappelbeentjes. Laatst kon ik alleen op mijn linkerzijde liggen, alle andere houdingen kreeg ik protest! Hihi... Vind het erg gezellig dat dit kleine mensje het zo naar zijn zin heeft.

Fijn dat je de kleine zoveel voelt, maar lekker slapen is ook wel prettig. Onze kleine is vaak ook erg druk als ik ga slapen, maar heb er nog niet wakker van gelegen!

Ik vind het zo'n gezellig gevoel!
Ik merk wel dat als ik suiker heb gegeten de kleine harder gaat trappelen. Misschien dat je daar eens mee kan experimenteren?

Terug
Bovenaan