fijne reacties

Hallo Allemaal,

Ik wil iedereen even bedanken voor de reacties die ik heb gekregen. Ik vind het heel fijn dat ik hier me verhaal kwijt kan bij mensen die begrijpen hoe het is.

Ik begin nu langzaam wat bloed hier en daar te verliezen. Het is eerder wat oud bloed of slijm maar toch denk ik dat het niet lang meer zal duren. Ik hoop echt dat het natuurlijk zal komen en dat ook echt alles er in 1 keer eruit zal zijn. Is het bij jullie ook zo begonnen???
het liefst wil ik gewoon dat het over is en ik weer verder kan. Gewoon werken en verder met me leven. begrijp me niet verkeerd ik heb er veel verdriet van, maar wil er niet in blijven hangen.

Graag wil ik weer proberen om zwanger te worden als dit allemaal achter de rug is, maar mijn man vind dat nog allemaal te eng en te snel. Hij is bang dat het weer zal gebeuren en dat we dan helemaal kapot zullen zijn. Tuurlijk heeft hij daar gelijk in, maar is het niet nog erger als we maanden wachten en het gebeurt dan weer....?
Deze zwangerschap was niet helemaal gepland, ik ben nog maar net moeder geworden van een mooi meisje, maar nu ik weer zwanger ben "geweest" wil ik niets liever. We hebben ons huis tekoop gezet en alles, we waren er helemaal klaar voor en blij mee!!! Ik was een nieuwe baan aan en zoeken maar toen ik er achter kwam dat ik zwanger was ben ik daar uiteraard mee gestopt. Wat moet ik dan nu ineens aan de pil en weer verder.... dat kan toch niet. Dat gaat zo tegen me gevoel in. Mijn man weet het even nog allemaal niet, het is ook nog heel erg vers. Ik denk dat als ik hem de tijd geef hij ook niets liever wil, hij maakt zich alleen veel zorgen om mij.

Nou bedankt allemaal weer. Nogmaals ik vind het heel fijn dat ik hier me hart mag luchten! Dank jullie wel.

Groetjes Anne-Marie

Hallo Anne-Marie,

ik zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje als jij op het moment. Als ik naar het toilet ga, verlies ik flink wat bloed, verder valt het nog mee. Ik ben ook aan het wachten en hoop dat alles er zo snel mogelijk vanzelf uitkomt. Ik weet ook niet precies wat me te wachten staat, omdat ik de vorige keer een curetage heb gehad. We kunnen alleen maar afwachten he...Veel sterkte! Liefs,

Gitta

Hoi Anne-Marie,

Het is ook moeilijk zo'n miskraam. Het liefst wil je meteen weer verder maar het is ook begrijpelijk dat je man het even wil verwerken. Daarbij denk ik ook dat het wel goed is voor je lichaam om minimaal 1 cyclus te hebben gehad en je dus weer weet dat alles weer werkt.

Heel veel sterkte in ieder geval en wijsheid gewenst met je beslissing.

X F

Terug
Bovenaan