Fijne vakantie allemaal!

A

Anoniem

Guest
Het zal volgende week vast erg rustig zijn op het forum met al die vakanties.
Ik heb wel lekker een weekje vrij maar ben gewoon thuis met mijn kleine mannetje.
Deze zaterdag ben ik jarig....aaaaah, dan word ik alweer 35 ;-( ....en woensdag uiteraard gezellig Koninginnedag vieren.

Nou, nogmaals allemaal een fijne vakantie en geniet er allemaal maar van!

Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

Ik denk ook dat het wel eens rustig zou kunnen worden op het forum. Maar ik wil iedereen die net als wij weg gaan ook een hele fijne vakantie wensen. Verder wil ik tegen jou zeggen dat het geen pijn doet om 35 te worden hoor. Ik ben het al sinds januari en het deed niets met me.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,
Haha...ik verwacht ook niet dat 35 worden veel pijn gaat doen...maar het is toch even slikken voor mij! (Nu beginnen de opmerkingen als: op naar de 40...)
Ach, eigenlijk heb ik het elk jaar als ik bijna jarig ben...en op de dag zelf heb ik er helemaal geen last meer van!
Veel plezier in Zeeland & succes met de flessenwarmer ;-)
Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

Gaat helemaal lukken en die flessenwarmer gaat veelvuldig gebruikt worden. Nogmaals bedankt.

Inge

Wij hebben gisteren op de valreep nog een weekendje weg geboekt en we vertrekken morgenochtend. We gaan er even heerlijk tussenuit!

Groetejs, Marisa

Wij blijven gewoon thuis dus forum ik gewoon lekker door. Voor iedereen die wel weg gaat, fijne vakantie!!

Nou Dames,

Wat een luxe, ik moet gewoon werken hoor!
Ok, woensdag en donderdag wel vrij, maar verder gewoon werken!

Maar voor de rest die wel lekker vakantie heeft en ook weg gaan, fijne vakantie!

Groetjes Martine

hoi
iedereen die met vakantie gaat:HEEL VEEL PLEZIER!!!ik blijf thuis,alhoewel we wel een lang weekend hebben volgende week.ik blijf gewoon op het forum.
doei gr petra

Terug
Bovenaan