fijne vriend

Af en toe heb ik het ff helemaal gehad.

Vanmorgen zei mijn vriend doodleuk dat hij vond dat ik me aanstelde.
Ik klaag namelijk nogal veel over pijntjes en ongemakken en volgens hem ben ik nogal kleinzerig, want (en nou komt het) alle andere vrouwen waar hij mee heeft gepraat, die zwanger zijn (geweest) hebben/hadden helemaal niet zoveel last van die ongemakken.

Tja, misschien ben ik ook wel kleinzerig, maar het gaat waarschijnlijk meer over het feit dat ik af en toe "au" roep omdat er dan iets klem zit ofzo. Het is niet echt een pijnlijk gevoel, maar meer ff vervelend.
Ik vond het alleen nogal vervelend dat hij me vergeleek met andere vrouwen terwijl algemeen bekend is dat geen enkele vrouw of zwangerschap hetzelfde is.

Moet er nog maar ff met hem over praten, want ik ga ervanuit dat die zwangerschap nog wel vervelender wordt.



Nephele, De banners heb ik op verschillende sites gemaakt en op mijn eigen site gezet, dan kopieer ik ze en plak ze in mijn berichtje.
Ik heb ze o.a. van www.tickerfactory.com en www.babybrabbel.com, die hierboven komt van www.kindjeopkomst.nl
 
He meis,

Ha ha. ik herken dat wel een beetje.
Mijn vriend heeft al twee kinderen bij zijn ex. (dit is ons eerste kindje samen)
Hij kan ook wel eens zo reageren. Zo heb ik in de verhuizing heel erg veel gedaan. Geverfd, geschuurd, schoongemaakt etc... nu weet ik dat zijn ex nooit wat deed en alleen maar met een mondkapje door het huis liep bij hun vorige verhuizing. ( ze was toen zwanger van hun 2e kindje) en deed echt helemaal niks.
Ik krijg nu zelfs wel eens voor de voeten geworpen dat ik niet gastvrij genoeg was tijdens de verhuizing   en zijn ex wel  (koffie zetten en broodjes smeren etc voor de mensen die bij ons aan het werk waren) maar hallo, ik was zelf ook heel druk bezig en deed echt alles. Ik was toen ruim 28 weken zwanger.
Ik weet hoe je je voelt op zo'n moment.
Alsof jij zwak bent en alle andere vrouwen zijn zogenaamd zo sterk in de ogen van je vriend. Het enige wat jij wilt ik begrip en een vriend die trots op je is en je begrijpt.
Ik denk dat dit een gebrek is bij veel mannen....

Trek het je maar niet teveel aan en geniet lekker van je zwangerschap.
Vwb de kaaltjes: ja, daar komen er nog wel een paar van bij. Wat dacht je van brandend maagzuur enzo?

Nou, rustig aan hoor.
Groetjes Yvette (31 weken zwanger van de 1e)
 
ook al zou je wat kleinzerig zijn, dan nog kan hij wel wat begrip hebben. Inderdaad, elke zwangerschap is anders, dus je weet nooit wie waar last van krijgt en hoe erg.
Ik ben een van de gelukkigen die niet veel pijntjes of misselijkheid heeft, maar klaag ook wel eens, dat hoort er ook bij toch, soms moet je het even kwijt.

groetjes, Ellen
 
Jij bent dus geneigd hardop te benoemen wat je allemaal voelt in je lijf... Wat is daar mis mee? Ik kan best begrijpen dat je het niet leuk vindt om met anderen vergeleken te worden! Een vriendin van mij is ook zo extravert als jij, maar haar man heeft daar helemaal geen moeite mee. Hij is heel belangstellend en vraagt door, wat ze dan precies voelt enzo... Heel schattig!! (en als we dan tóch aan het vergelijken zijn!!!)
Wat ik wil zeggen: Het gaat er niet alleen om wat jij zegt, maar ook om hoe hij zich erbij voelt. Misschien wordt hij wel geconfronteerd met gevoelens van machteloosheid ofzo... en vind hij het daarom moeilijk om over je kwaaltjes en klachten te horen!!
Dat praten lijkt mij een goed plan, succes!!!
 
Die van mij is precies het tegenovergestelde. Hij is zo lief voor me. Ik voel me nu juist erg zeikerig. Misselijk, moe en huilerig. Hij is erg begripvol en geeft me alle tijd. Hij kookt voor me, ruimt op en werkt ook nog eens de hele dag (terwijl ik op dit moment thuis zit) Ted is een schat!
 
Terug
Bovenaan