Fijne zwangerschapsbh

Hi allemaal,

Ik ben bijna 14 weken zwanger. Heb normaal al een aardige cupmaat en nu af en toe best wel last van mijn borsten. Mijn normale bh's zitten echt niet lekker meer, maar weet ook niet zo goed wat ik moet kiezen om aan te schaffen.

Hebben jullie tips voor een fijne zwangerschapsbh die ook voldoende support geeft aan wat grotere borsten?
 
Haii, ik heb toevallig deze week een Carriwell voedingsbh Carri-gelbeugel padded gekocht bij de prenatal. Met behulp van de medewerker..
Erg blij mee! (50,-)
 
Ik heb de beugelloze bh’s van de hunkemoller. Niet duur en zitten fijn. Heb 85F en voldoende steun. Ik vind nu in de zwangerschap beugels echt niet prettig. Omdat je borsten in deze fase nog groeien zou ik niet nu al dure voedingsbh's kopen. Grote kans dat die straks niet meer past.
 
Toen ik rond de 17 weken zwanger was heb ik dure voedings bh’s gekocht omdat mijn eigen bh’s niet meer pasten. Wat hierboven ook gezegd word; niet te duur aanschaffen. Ik heb ze een aantal weken aan gehad maar nu (31 weken zwanger) knellen ze aan alle kanten. Heb zelf toen stoffen sport bh’s gekocht van de h&m, behoorlijk stevig en zonder beugel. Je kan beter tot 34 weken redden met stoffen bh’s of bh’s die je te groot in de kast hebt liggen, en dan eens gaan kijken naar voeding bh’s. Anders is het echt zonde!
 
Hoi!
Ik heb nu, 28 weken zwanger, een flinke E cup (normaal C) en draag nu de voedingsbh’s van Anita. Niet goedkoop, wel erg fijn met brede bandjes. En ze zijn nog mooi om te zien ook!
Ik heb ze aangeschaft rond de 18 weken zwangerschap. Nu de baarmoeder groeit en alles 'omhoog' komt, gaan ze knellen. Ik heb er nu van die tussenstukken van de HEMA tussen gedaan en ze zitten weer prima.
Ik snap dat mensen zeggen dat je nu nog niet in dure bh's moet investeren. Maar met een stoffen bh'tje redt je het gewoon niet met een grotere cupmaat... Daar krijg je enkel nek- schouder- en rugklachten van.
Succes!
 
Ik zat met precies hetzelfde rond 14 weken. Veel over gelezen op forums en nu uiteindelijk bij de HEMA een gewone tshirt padded en beugelloze BH gekocht in een cupmaat groter. Zit lekker en niet al te duur :) (€ 16,-) Voeding bh's komen later nog wel!
 
Terug
Bovenaan