fijnste luier volgens jullie..

Hoi

Hier sluit ik mij bij aan. De luiers van het kruidvat!
We proberen zo af en toe pampers met als gevolg dat er nu 1 onaangebroken pak in de kast staat, we komen nl steeds weer terug op kruidvat.

Groetjes!

Pampers:zijn lekker dun en makkelijk om te doen ,maar die koop ik alleen in de aanbieding. Gelukkig heeft Kruidvat ze vaak in de aanbieding.
Maar als dit niet zo is gebruik ik c1000 eigen merk, is ook nix mis mee
Kruidvat huismerk  vind ik persoonlijk nix, ze zijn zo hard!
Maar ja ieder zo zijn meug
groetjes!!

Het maakt me niet zo heel veel uit. Kruidvat was al snel te klein (kleinste maat). Ik heb nu ook Huggies en Pampers geprobeerd. Beide zijn erg goed, waarbij ik de Huggies weer een beetje aan de grote kant vond. Ook ik koop ze alleen in de aanbieding (3 voor de prijs van 2 en 2 voor de prijs van 1)

groetjes Pauline

Aldi-luiers, zonder twijfel! Nooit een doorlekprobleem gehad, en ze zijn ook nog eens behoorlijk goedkoop! Kan zeker aanraden om ze eens te proberen. De kleinsten zijn vanaf 4 kilo.

Kruidvatluiers met stip op nummer 1! Echt de beste van alles wat we geprobeerd hebben. De pampers kunnen de grote productie van onze zoon niet aan. Het komt allemaal op zijn rugje terecht en ik kan elke keer schone kleertjes aandoen. Die borstvoeding geeft zoveel luierproductie... Ook prijstechnisch is Kruidvat perfect. Mijn vriendinnen gaan ook allemaal voor de kruidvatluiers. Het zal ook wel afhangen van je kindje. Onze Joris is nu 5 weken oud, 6 kilo zwaar, 59 cm  en draagt maat 2 luiers. Binnenkort eens maat 3 proberen denk ik want hij is al zo groot!

groetjes Simone en Joris (15-8-2006)

ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk een klein beetje verknocht ben aan de hoogvliet luiers. ik heb de offenciele pampers gedaan voor de nacht maar die lekte al snel door.

ondanks alle goede verhalen. maar voor over dag had ik dus de hoogvliet. maar er zijn ook mensen op visite gekomen en gaven pampers ( heel verstandig want het was beter dan speelgoed wat tie al genoeg heeft ) van de c1000 en kruidvat en etos.

nou moet ik zeggen dat die van c1000 hij niet tegen kan want hij wordt dan helemaal rood. en dat doet errug zeer bij hem en dat vind ik zielig. kruidvat. mha en etos is te hard. zonder twijfel.

wel wil ik een keer toch de aldi gaan proberen schijnen ook errug goed te zijn.

Terug
Bovenaan