Fikse verandering

Hoi, ik ben nu al een paar weken op dit forum en vandaag 11 weken zwanger. Nou is de zwangerschap meer dan gewenst (1e kindje) maar ik heb toch even moeite met de hele omschakeling.
Ik ben nl stewardess van beroep en heb mij zwanger gemeld bij het bedrijf met als gevolg dat ik per direct op de grond (in een kantoorbaan) tewerk ben gesteld. Vanuit veiligheid en zorg van het bedrijf heel goed, maar ik heb zo'n moeite met deze hele omschakeling... Ben van lekker vliegen naar een fulltime baan gegaan. Valt me zwaarder dan verwacht.
Iemand hier ook ervaring mee?

Ik denk dat op een gegeven moment je baan toch even tegenvalt. Ik werk in de kinderopvang en kon het ook even slecht aan. Mede ook door je hormonen en vermoeidheid natuurlijk.
Maar jouw omschakeling is wel iets anders, want ook je werkzaamheden zijn anders.
Probeer het positieve ervan in te zien.. meer kan ik er ook niet van zeggen.

Jeetje das wel een hele omschakeling ja!

Het is een tijd van aanpassingen wat er aan komt, maar ze hadden dit wel geleidelijk mogen invoeren vindt ik...

Ik snap als ze je wat later aan de grond hadden willen houden maar ja je kunt er niet zo veel aan doen denk ik.

Ga je na de geboorte weer vliegen? of wil je dan stoppen?

Terug
Bovenaan