fikse waarschuwing gehad.

gisteren ben ik toch echt even teruggefloten door mijn lichaam, ik ben nogal een bezig typje, en sjouw ook echt met vanalles in de rondte, we zijn thuis druk bezig en kan het niet laten om alles gewoon zelf te tillen. Gisteravond had ik ineens ontzettende krampen, die ik echt even weg moest puffen, daarna nog een poosje harde buiken. Dat is voor mij toch wel een teken om het rustiger aan te gaan doen, want ik ben behoorlijk geschrokken. Ik vind het wel moeilijk want ik ben altijd bang dat mensen me een zeurpiet vinden, maar ja de gezondheid van de baby gaat toch voor.
Heeft iemand van jullie misschien ook al zoiets meegemaakt??

xx natascha

Hoi Natascha,

Ik heb ook al waarschuwingen gehad. Eerst met harde buiken en buikpijn en vorige week heb ik twee keer bloedverlies gehad. Tevens ga ik bij hevige vermoeidheid braken.
Normaal gesproken ben ik niet te stoppen, maar de verloskundige heeft me nu echt meer rust voorgeschreven, dus ipv fulltime werk ik nu halve dagen en hou ga ik 's-middags echt liggen, ja dat is wat, daar moet ik me echt toe zetten. Maar het werkt!
En voor mijn wederhelft en zoontje is het ook prettiger dat ik meer rust, want dan ben ik 's-avonds niet meer zo prikkelbaar door de extreme vermoeidheid...hihi.

Dus doe rustig, het doel is het meer dan waard toch?!

Groetjes!

Nou toevallig ben ik ook altijd druk bezig, maar vd week was ik aan het helpen met licht dingen sjouwen voor de babykamer, zonder 1 moment rust op de gehele dag gezien.

Nou ik heb het geweten ook hoor, ik   werd midden in de nacht wakker van buikkrampen, ik ben nog nooit zo bang geweest, de volgende dag belde ik mijn verlosk. en zei dat ik rustig aan moest doen, maar het verder geen kwaad kan.

xxx xmiranda

Terug
Bovenaan