Filmpje Jamie

A

Anoniem

Guest
Nog een keertje, maar dan via You Tube. Dan doet hij het wel.

Jamie

Gr. Natasja mv Jamie

Dit is nav mijn ander topic waar het filmpje niet goed laad.
Klein aapje!

Gr. Natasja mv Jamie

hihi, ik dacht al die had ik toch al gezien.... Weet je wat ik helemaal zo leuk vond, ik had net een discussie over een laptop die ik wilde gaan aanschaffen, omdat ik het maar niets vind dat ik naar boven moet om te forummen en toen ik dus jouw linkje aanklikte stond mijn man achter mij. En wat zien we daar op de keukentafel staan.................... EEN LAPTOP.... Heerlijk en wat zegt mijn man, tsja dit zegt op zich al genoeg waarom er bij jou geen laptop komt....Je gaat maar lekker boven zitten, want dan weet ik zeker dat ik s'avonds nog eten krijg....

Jolanda

Haha, ja zo kan het ook. WIj hebben hem vorig jaar gekocht, omdat ik toen echt geen zin had om met 35 gr. boven op zolder te gaan zitten computeren. Maar ik moet wel zeggen dat het dan heel verleidelijk is om erachter te blijven zitten hoor. Succes met het overhalen van je man.

Gr. Natasja mv Jamie

Wat lief zeg, dat mannetje!!

En die laptop beneden: gewoon doen hoor, uiteindelijk is het toch gezelliger als je allebei beneden zit........ En met dat eten komt het wel goed, anders leer je hem toch hoelang de aardappels moeten koken hahahahaha!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan