Filmpje lachende Renske om niezen en hoesten

Hier een filmpje van Renske. Mijn man zat vanmiddag met haar en mijn andere dochtertje, Anne, 3,5 jaar, op de bank en toen moest Anne niezen en Renske vond dat zo leuk en lachte een minuut lang met geluid en toen kreeg Anne de slappe lach van haar en toen zaten ze zo een paar minuten samen te lachen. Als we nu gaan niezen of hoesten dan lacht Renske heel hard. Echt lief dus hier is onze dag nu gevuld met niezen en hoesten, haha.

Hoop dat hij het doet.

Ooooh wat schattig! Wat een geweldig leuk gehoor en gezicht. Mijn man kwam spontaan kijken wie er zo aan het lachen was en dat zegt al veel...hahaha. ( Die van ons lacht liever in stilte)

Groetjes Hanneke

Wat een lekkere schat is Renske! Kan ik haar niet koppelen met Thomas hij is net zo vrolijk als Renske en hij vindt niezen ook leuk!!
Liefs Esther mama van Thomas 4 maanden en een week

Het was helaas maar voor een dag. Nu vindt ze er niks meer aan, maar dat komt zeker dat ze zelf zoveel moet niezen. Ze is verkouden en er zit telkens slijm in haar keel vast en moet veel hoesten en soms spugen. Zooooo zielig. Mis mijn vrolijke meid.

Terug
Bovenaan