Filmpje

Foto's plaatsen kost mij altijd veel moeite ivm het verkleinen. Maar heb sinds kort you tube ontdekt dus kan wel filmpjes makkelijk plaatsen.

Hier een van een week terug van mijn kruipende en staande meid.

http://www.youtube.com/watch?v=fRIX1O0JYSY

Wat gaaf!!!!!!!!
Net snel gekeken, knap hoor en zo te zien kost het haar weinig moeite.
Hoe oud is Mirthe?
Linde is bijna 7mnden maar verder dan rollen op haar zij komt ze nog niet, prima maar ik heb wel zitten genieten van jou meisje, voor ons nog even geduld hebben!
Wat heeft Mirthe al een bos haar zeg ! + kruipen en staan, erg wijs!!!!!

groetjes Danielle.

Mirthe is van 6 aug. dus bijna 8 maanden. Ze doet het nu zonder moeite dat op trekken omdat ze het al een aantal weken doet. In het begin ging het veel trager.

Jeetje wat goed zeg!!!!! Pfff Tygo laat het kruipen, zitten en staan wel aan anderen over. Hij is lekker lui aangelegd, want ik weet zeker dat hij meer kan dan dat hij in werkelijkheid doet hahahaha.

Mijn God, wat is ze snel!!! Siebe is nu 8 maanden en 1 week en vind het allemaal nog wel best. Hij kan nu zelf zitten, maar ik durf hem nog niet alleen te laten zitten, omdat hij zich soms keihard achterover laat vallen. Zolang ik hem tegen een stoel aan zet, gaat het wel..... maar kruipen of sterker nog......staan.....nee hoor, geloof dat maar niet. Hij rolt nog niet eens om, hahaha.

Ik vind het wel heel goed van haar hoor.

Groetjes Fonske.

Zo knap hoor van haar....snelle tante!
Mijn zoontje is van 18-08 en ook best snel...teigert vanaf 6 mnd en trekt zich nu een beetje overal aan op....maar ik zie hem dit toch nog niet doen over 2 weken.
En dan al zo goed en stevig....grote pluim voor je meid
Groetjes Nessie

Terug
Bovenaan