Filmpjes van de ZOMER 2006 baby's !!!

Hoi moeders,

Daar is ik weer!!! Wéér mijn kop gebroken over een nieuw origineel onderwerp in dit forum en tadaaaaaaa... ik schudde toevallig weer iets uit mijn mouw!
Nee onzin.. Maar het leek me leuk om eens de kindjes te zien bewegen en doen. Een foto is vaak zoveel anders als live!

Vandaar dat ik dacht (.. en sommige weten ondertussen dat ik blonT ben en dit pijn doet haha);

Laten we nu eens allemaal, of degene die het leuk vinden uiteraard, een kort filmpje maken van onze kindjes van ongeveer 30 seconden en dát hier plaatsen.
Ik neem aan dat het op dezelfde manier werkt als een foto plaatsen (dat ga ik hier nu dus uitproberen). Ik heb het filmpje met een digitale fotocamera opgenomen, ik ben benieuwd.....

--------------------------

Het filmpje dat ik plaats is van Kay in de box. Hij vind die beestjes van de mobiel zo geweldig en wil ze het liefst pakken,.. maar uiteraard hangen ze nét iets te hoog voor hem!

Hier is dan mijn poepie!!!

Groetjes en véél kijkplezier!

Esmé

nee............
Filmpjes plaatsen dat kan ik niet, foto's  lukt me niet eens.
Ik zal wel naar jullie kleintjes kijken die van mij zal je wel zien op de foto.
Groetjes Marina

Gelukkig,.. het functioneerd! moest het ook uitproberen hoor..

Dan plaats ik gelijk nog een kort filmpje van Kay

Op dit filmpje vraagt hij zich waarschijnlijk af hoe het ook alweer werkte met zijn duim.. Hij kan hem altijd goed vinden, maar hier  is hij denk ik even vergeten hoe het moest haha..

Ik ben erg beniewd naar jullie filmpjes!!!!

Esmé

Hoi,

Op dezelfde manier als een foto.. In diverse Topics van Jantine wordt het uitgelegd. Dus aanmelden bij www.hyves.nl, foto of video daar plaatsen en vanuit daar kopieren naar hier

Succes!

Esmé

hoi esme,

Wat schattig he, lief met dat duimpje.
ik had laatst ook al een filmpje geplaatst (topic voor tanja).
Maar voor degene die hem nog niet gezien hebben komt tie nog een x
hij is wel langer dan 30sec.
delano in de box

en deze is met z'n grote broer

groetjes kim

Hoi Kim,

Aaahhh,.. dat gefriemel aan Delano's handje door Kevan.. echt lief..
Nee, had nog geen filmpje van jou gezien..

Ik  ben benieuwd waar de rest blijft met  hun filmpjes!!

Groetjes,

Esmé

Terug
Bovenaan