Finn loopt!!! (eindelijk!)

A

Anoniem

Guest
Hehe, het zat er al maanden aan te komen maar nu loopt ie sinds gisteren dan echt.
Mocht ook onderhand want hij is alweer 16,5 maand. Z'n grote zus liep al met 14 maanden.
Hij maakte al weken losse stapjes tussen de bank en de tafel en de tafel en de muur, maar nu kan ie echt hele stukken los lopen, en dan ook echt heel goed zonder van die zombie-armpjes naar voren.
Hij heeft ook gelijk de smaak te pakken en gaat voor z'n eerste kilometer.

Ben zo trots als een pauw (net als Finn trouwens). Het voelde vanmorgen alsof ik jarig was, zo blij ben ik, haha.

M'n lieve schat, wat is mama toch gelukkig met je....

Tessie

Oh meid! Wat geweldig!!
Ik kijk ook zo uit naar dat moment...
Het zit eraan te komen, maar wil nog niet zo lukken...
Geniet lekker van deze nieuwe fase! Heerlijk!

Liefs Annet

Wat lekker zeg! En volgens mij precies op het gemiddelde hoor! dat is volgens mij nl 16 maanden. Scheelt in elk geval een hoop getil!

Annemieke

Gefeliciteerd !!!

Kasper loopt sinds twee weken ook echt goed. En ik ben nu nog steeds super trots als ik hem door huis zsie waggelen. Is jou mannetje ook een stuk vrolijker nu hij dit kan ?

liefs Pauline

Jeeeeeeeeej!!!! Wat goed!!

Heerlijk he als je je moppie ziet waggelen!
Op naar de volgende prestatie!

Esmé mv kay

oohhh heerlijk he!!
Je kan dan zoooo trots zijn!! Geniet maar van je heerlijk mupke!!

Liefs lonneke

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden.

Soms vergeet ie wel es dat ie kan lopen en schuifeld dan weer langs de tafel en de bank. En als ik dan zeg "maar je kan toch lopen?", zie je 'm echt denken: "oja, da's waar!". Haha.

Liefs,

Tessie & Finn (die het niet leuk vindt dat ie niet op schoot mag terwijl ik aan het typen ben)

Goed gedaan mannetje!!!

Loop maar lekker veel, op naar de volgende stap in je leventje.

Liefs Nanda en Tess

Terug
Bovenaan