Finn rolt van buik naar rug:-)

Hoi dames.

Finn rolt sinds gisteren van buik naar rug!!!
Niet heel vroeg volgens mij maar Finn ligt bijna nooit op zijn buik ivm de reflux.
Voor zijn nekspieren moet hij wel oefenen op zijn buik maar dat wil nu ook niet meer, binnen een paar seconden ligt meneer met een big smile weer op zijn rug haha!

Liefs van een trotse mama!

Hey Daan,

Wat gaaf :). En zeker ook knap als hij niet vaak op zijn buikje ligt! Volgens mij is Finn niet hel laat hoor. Baby's van mijn zwangerschapsclubje (eind nov/begin dec) doen het ook nog niet allemaal.

Genieten he als ze weer nieuwe dingetjes kunnen? Lekker trots zijn :)

Liefs J

Wat leuk....... Sophie wil nog niet rollen wel gaat ze al heel ver op haar zij liggen maar echt doorrollen wil/kan ze nog niet. Komt vanzelf wel.

Wel draait ze helemaal om op haar rug dan ligt ze in bed ineens met haar hoofd bij het voeteinde of overdrwars hahaha.

Liefs.......

Volgens mij ook niet laat. Sara draait ook nog niet en lijkt er verder nog niet veel interesse voor te hebben.

Heel soms van haar buik op de rug als ze er echt genoeg van heeft.

Super!!!
Weer iets nieuws.
Dan ook gelijk weer wat gaat het hard.
Tijn rolt sinds een paar dagen van rug naar buik.
Zo leuk om te zien.

xxx

Leuk hoor! En knap van Finn!

Lars doet het allebei maar sinds hij het van rug naar buik heel makkelijk gaat wil hij niet meer terug rollen en raakt hij helemaal gefrustreerd haha..

Zo grappig, leuk en mooi om te zien hoe die kleintjes zich ontwikkelen!

X

Hee trotse mama,

Wat goed van Finn!! Hier ook zo'n eigenwijs portret hihi. Bodhi doet het ook sinds anderhalve week... Ook wij legden Bodhi vaak op zijn buikje voor zijn nekspieren, maar dan wordt hij vaak zo driftig en heeft dus ook ontdekt dat hij zich om kan gooien en dan weer lekker op zijn rug ligt hahaha!
Alleen geen big smile hier dan hoor...Bodhi schrikt van zijn eigen actie...hahaha!
Leuk om naar te kijken he?

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan