@first mum!

Hey,

Bedankt voor je berichtje, zo leuk dat er vrouwen zijn die met je meedenken en die je eigenlijk niet kennen! Ik wil ook voor electrisch gaan denk ik, maar ik ga binnenkort nog naar zo'n info avond van la leche league dus dat komt wel goed!

Hoe gaat het met jou? Hoe ver ben je nu? Ik heb gister de 20-weken echo gehad, en alles ok! En een jongetje! Wordt een echt jongenshuis hier, heb al een zoontje van 3! En jij? Fijn weekend!

xxx

Hoi hoi,

ik was toevallig net naar beneden aan het scrollen en dacht hé een topic voor mij, Haha. Leuk hoor.

Ik ben zelf niet naar zo'n avond gegaan. Ik kwam er wat laat achter dat dat mogelijk is. Wel heb ik heel veel info op internet en in boekjes gevonden. Nu zit ik te kijken wanneer zo'n avond bij ons gegeven word. Ons zoontje groeide op een gegeven moment niet goed met de bv. Op het cb zeiden ze dat ik er fv bij moest gaan geven. Ik dacht toen ja daag ik wil bv geven er moet echt wel een manier zijn om door te gaan terwijl Rafael weer goed gaat groeien. Wie zoekt zult vinden! Ik moest vaker aanleggen en vaker wisselen van borst, want hij dronk alleen goed als het volop stroomde als het minder werd, vond hij het genoeg. Als ik dat van te voren geweten had! Zo'n avond lijkt me ook erg informatief.

Hier gaat het best goed hoor. Mag niet klagen. Ik vind deze zwangerschap wel wat zwaarder dan de eerste, maar ja ik heb nu ook nog een zoontje van bijna 2 rondlopen.
Leuk dat jullie een jongen krijgen!
Het lijkt me ook best leuk nog een jongen, maar mijn gevoel zegt steeds meer dat het een meid is. We wachten af. 6 febr (op mijn verjaardag) gaan we voor de 20 weken echo. En eigenlijk willen we niet weten wat het is.

Ik zal even kijken of ik het nog eens voor elkaar krijg om mijn banner te plaasten.

Nog een fijne zondag gewenst.

Liefs,

Terug
Bovenaan