firstsounds doptone

Wie heeft er ervaring met het firstsounds doptone apparaatje??? en heeft iemand een idee waar je die dingen kunt kopen?? lijkt me namelijk erg leuk zelf het hartje te kunnen beluisteren
 
Je kan er eentje kopen (een geheel ongevaarlijke) bij burgerhout die zit hier in rotterdam en sliedrecht en kost 39,95 euro...ikzelf hoor pas sinds gister het hartje met het apparaatje en ben 27 weken... maar als je slim bent kijk je even op www.marktplaats.nl daar staan ze voor de helft van de prijs te koop...
 
Hallo,
Ik heb ook één, geleend van mijn schoonzus,en die heeft hem van marktplaats gehaalt.Gebruik hem vanaf 22 weken en dan moest je wel wat geluk hebben hoor om wat te horen maar de afgelopen tijd hoor ik het altijd luid en duidelijk en ben nu 29 weken.Dus bij werkt het wel.Zij heeft hem voor 10 euro gekocht.
 
ik hb hem geleend, maar hoorde vrijsnel als ie bewoog, en dat deed ie vaak, je hoort ook heel goed wat de buren zeggen, als er verkeer voorbij komt, etc, gebruik hem dus vooral in een stille kamer 's avonds ofzo, en als je je verveeld en de buren maken ruzie.... hahahaha ik heb z'n hartje niet gehoord, maar vondt het en geweldig ding!
 
nogmaals een keertje... in het begin dacht ik ook wat zonde van mn geld totdat ik gister dus het hartje er echt mee hoorde... je moet gewoon dat ding pas laat in je zwangerschap gaan gebruiken anders dan hoor je niks...althans niet het hartje
 
Terug
Bovenaan