Fisher Price..


Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje, nog maar eventjes en dan wordt Alessia alweer 1 jaar!
Zelf willen we haar   cadeautjes geven van Fisher Price, want die zijn zo leuk!
Nou zijn wij op zoek naar verschillend speelgoed.

Hier de namen;

roll a rounds
laugh & learn
peek a block

Hier heb je ook verschillende onderdelen in maar we kunnen het tot nu toe niet vinden.
Wie weet er een speelgoedwinkel wat ook groot speelgoed van Fisher price verkoop?

liefs Sarah
 
Hallo,

Kijk eens bij www.wehkamp.nl of op ebay. Ebay heeft ook veel nieuw speelgoed van fisher price. Heeft intertoys geen groot speelgoed van Fisher Price? Anders probeer je te zoeken met google.
Veel suc6 ermee!

Liefs,
Rosaly
 
Hoi,

Ik heb veel van mijn Fischer-price dingen bij de Intertoys vandaan. Ik weet niet of ze daar ook de dingen hebben die je zoekt.

En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje.

groetjes,

Desiree
 
Hoi Sarah,

Wij hebben de roll-arounds bij de Makro gekocht. Misschien dat het een tijdelijke aktie was maar ze verkopen er wel aardig wat speelgoed.

Succes.

Elies
 
Om heel eerlijk te zijn zou ik het een beetje zonde vinden om de dingen die jij opnoemt aan een 1-jarige te geven. Ze is er dan in de loop van het jaar echt wel op uitgekeken, want het is speelgoed voor kindjes vanaf 6 maanden.

Heb je ook al gekeken naar de Little People speeltjes van Fisher Price? Daar heeft mijn zoontje redelijk wat van gekregen met zijn eerste verjaardag. In het begin wist hij nog niet zo goed wat hij er mee moest, maar nu is het al een tijdje  zijn favoriete speelgoed!

Groetjes,
Helena
 

Hallo Allemaal

Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik ga zeker eens rondkijken.

Helena, ik denk dat je iets anders voor je hebt, ik ben op de site geweest van fisher price, en zeker 2 van de dingen die ik hier noem is pas vanaf 1,5 jaar.
Ik denk dus niet dat ze er snel op uit gekeken raakt aangezien ze nog maar 1 jaar wordt.
Little people heeft ze al zoveel, dus zonde om er nog meer van te halen.
Ik hou het toch bij mijn dingetjes, ik heb geinformeerd en zal mijn kind echt geen speelgoed geven wat niet bij haar leeftijd past.

Groetjes Sarah
 
Terug
Bovenaan