Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij was de enige optie veel slapen en dat mijn man gezond voor me kookte. Ik kon niks meer.
In beginsel raad ik aan de sporten te blijven die je nu doet, m.u.v. buikspieroefeningen. Ook worden sporten waarbij de buik hard geraakt kunnen worden sterk afgeraden. Dat geld ook voor paardrijden.
Meld je zwangerschap eventueel wel bij je sportinstructeur.
Er zijn een paar sporten speciaal gericht op de zwangerschap.
Zoals zwangerschapsyoga ter voorbereiding op de bevalling. En zwemmen om je gewrichten te ontlasten van je zware buik. Maar die zijn meer voor de laatste maanden.
Ik zit hier zelf ook wel mee. Ik ben maar 1,6m en rijd paard maar nu met de tweede zwangerschap merk ik nu al met zeven weken dat ik last krijg zoals evenwicht maar ook snel misselijk en zware benen etc. Ook heel veel buikpijn en echt heel moe.
Zwemmen en pilates lijken mij ook fijn. Ik heb nu nog geen kwaaltjes, alleen wat krampen en hoofdpijn af en toe. Ben nu nog maar heel kort onderweg, dus ben benieuwd of de kwaaltjes straks erger worden. Ik ga in ieder geval proberen gezond te eten en veel te wandelen.