fitness

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ff een vraag. Ik ben nogal een sportfreak en nu vraag ik me af of het doen van buikspieroefeningen (met abroller) kwaad kan als je net zwanger bent. Niet dat ik zwanger ben maar we zijn aan het proberen en daarom wil ik dit graag weten. Ben trouwens 27 en bezig aan de tweede klusronde. Wil bij deze iedereen veel geluk en succes wensen.

Groetjes

he kreeftje27,
Volgens mij kan het sporten en buikspieren geen kwaad in het begin. Volgens mij moet je de buikspieren wel mijden als de vrucht goed gaat groeien, althans dit heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar). Succes, ben trouwens ook bezig met klusronde 2, volgende week mij ei! liefs, marieke

Hoi Kreeftje,
Ik heb ook begrepen dat het niet veel kwaad kan. Als je het maar niet te gek en te zwaar maakt. Mocht je met gewichten je buikspieren trainen, is het geloof ik beter als je de kilo's wat aanpast als je zwanger bent. Helemaal zeker weten doe ik het echter niet.
Liefs Joanna

mijn vriendin die nu een kindje heeft vertelde aan mij dat ze helemaal geen buikspier oefeningen mocht doen.
ik zou het voor de zekerheid maar ff bij je ha navragen.

Succes met klussen

liefs sil

Je mag gewoon buikspier oefeningen doen hoor. Ik heb 3 vriendinnen gehad die zwanger waren die gewoon door bleven sporten. Mijn eigen zus is tot de 7e maand door blijven sporten. en ze heeft een super gezond kind gekregen zonder problemen. Laat je de kop niet gek maken door fabeltjes enz.

Liefs kaatje.

Dankjewel voor de tip dames! en allemaal heel veel succes met klussen!
Ben benieuwd of ik dit keer een cyclus heb van 28 dagen of van 6 weken. Als het 28 dagen is dan zou ik vandaag ongi moeten worden (hoop het dus van niet.
Groetjes

Terug
Bovenaan