Flapoortjes......komt dit pas later of al gelijk bij geboorte

Hoi Allemaal,



niet dat het echt belangrijk is, maar toch ben ik erg nieuwsgierig naar jullie ervaring/wetenschap.

Ons zoontje is nu 4 maanden oud en heeft geen flaporen. Nu lijkt het alsof er een oor toch wat meeer van het hoofd gaat staan sinds een paar weken. Mijn man had (geholpen eraan) flaporen, dus het zou natuurlijk kunnen. Maar weet iemand of dat nu nog kan?



Groetjes
 
hihihi leuke vraag.

Ons dochtertje had bij de geboorte geen flappies (zoals we ze nu liefkozend noemen)
De kraamhulp wees ons er op dat het mutsje van de baby altijd goed moest zitten dus de oortjes plat tegen het bolletje en dan het mutsje op anders krijgt je kind flaporen.

Nou dat deed ik dus altijd en je raad het al mijn dochtertje heeft schattige flapoortjes. Niets mis mee het staat er guitig en kreeg adviezen van vastplakken enz maar dat vind ik onzin. Als ze er later als ze groot is last van heeft dan kan er altijd nog wat aan gedaan worden.

En volgens mij is het gewoon een stukje extra huid kan me niet voorstellen dat ze niet gaan flappen als ze vast zitten.

Maar goed hier kwamen de flappies pas later.

groetjes
 
Hoi,

Onze zoon had bij de geboorte hele mooie vlakke, fijne oortjes, maar nu  staat één oortje een heel klein beetje af. Het is geen flapoor te noemen, maar niet meer helemaal strak langs z'n bolletje en dat kwam dus ook later (met een half jaar pas)

Groetjes,
Marije
 
Terug
Bovenaan