flaterrrrrr van de week

A

Anoniem

Guest
Ik zit op dit moment in zo'n 'ik moet wat vaker iets leuks doen' fase, dus toen er een email van het plaatselijke theater in de mailbox viel, met een hele leuke voorstelling dacht ik gelijk 'Gaan!'. Alleen die datum, die datum... Maar ik kon echt niets bedenken en heb dus snel kaartjes geregeld én betaald... En ja hoor, toen viel het kwartje... 15 november is natuurlijk de verjaardag -de eerste verjaardag!-  van Heather...

Echt daar gaat mijn kans op de moeder-van-de-maand award...

KT

owwwwww jaaaaaaaa........ oepsssssssss
Da's pas een flater ja!! (sorry voor mijn bevestiging )
Hahaha, maar wél grappig!! Zo iets vergeet je nóóóóóóit meer!! En niet aan te veel mensen doorvertellen hé???

Oeps...  Zo scoor je natuurlijk geen punten. Ach, je bent niet de enige. Mijn man had ook al plannen voor 5 oktober. Ik heb hem toen maar verteld dat het misschien wel leuk zou zijn als hij op de verjaardag van zijn zoon thuis zou zijn.  Dus... Je bent niet de enige hoor! Het is je vergeven. Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Oepsssss....inderdaad, daar gaat je moeder van het jaar award.
Hahahaha...wel grappig!
Later als Heather wat ouder is ga je dit voorval volgens mij nog wel eens ophalen....
hihihihi...

hahahahahaha sorry hoor moet er wel om lachen
maar inderdaad een grote flater

groetjes danielle

Wat een actie!!!! hihi zou mij ook kunnen overkomen!

Ik denk dat Heather je nog steeds de moeder van de maand award wil geven hoor!!!!

Carina

hahahah ik vind het ook wel grappig ,maar goed ik heb op de verjaardagslijst de verkeerde datum door gegeven haha 27 oktober ipv 24 oktober hahaha nou ja heb ik de mnoeder van de maand award ook niet verdiend

groetjes Ingrid

Whhaahhhaaaah, da's geen flater van de week, da's de flater van het jaar! Ik zit hier zo te lachen!
Maar zo raar is het niet hoor, het is tenslotte de eerste keer, dus ook helemaal nieuw voor je.
KT, je maakt mijn dag weer goed! (geen beter vermaak dan leedvermaak)
Voor mij heb je die award trouwens wel verdiend hoor!
Sil

Terug
Bovenaan