Flausmaus, Mick en Suus

Hi girls,

Hoe staat het leven.... Spannende periode voor jullie meiden... Inge hoe voel je je? Heb je niet een beetje het gevoel dat je op je hoofd wil gaan lopen, om de boel goed binnen te houden?

En Mick, wanneer ligt bij jou het grote werk in het verschiet? Ik lees overigens nog weleens wat op het forum, maar niet heel frequent... Voel me nog steeds erg brak ivm een zeer irritante  griep die al  een tijd in me huist  en slapelozen nachten.... Tkomt goed, maar ik loop inmiddels wel als een zombie door het huis...

Suus, het is erg stil rondom jou... Kmoest wel erg lachen om je gespotte rode pan met anti-aanbaklaag.... Alles onder controle Suus?
Ben je nog thuis of schon wieder an die Arbeit en hoe zit het met IVF? Misschien wil je even afstand omtrent het hele gedoe door wat minder   erover te 'forumiceren'???? Geen idee wat er in je koppie omgaat, maar alles is ok, als jij je er maar goed bij voelt...

Nog twee weken werken en dan zit mijn Arbeit erop: ga ik 'broeden' op mijn nest.... Ik weet niet hoe ik dat ga doen hoor, ben ik helemaal niet gewend, thuis zitten.. Ben benieuwd of ik het behang niet van de muren ga aftrekken over een paar weken....

Ok girls... wir horen einander!

Tjusssssss!

knuf Lara

Heeee Lalaraaaaa,

Ja, wat kan die griep hartnekkig zijn he, heb het ook flink gehad en ben eigenlijk blij dat ik er vanaf ben, het allerbelangrijkse is lieve Lara dat je weerstand krijgt en dan gaat de griep of hoest ook over  dan weet je dat, gewoon multivitamine slikken, en zorgen dat je ondanks die slapeloze nachten toch in slaap valt, maar goed daar had ik ook zo'n last van toen ik hoogzwanger was.. Spannend hoor nog twee weekjes werken en dan kan je lekker op je nest gaan broeden en rustig aan gaan doen, en vooral uitslapen en samen zijn met je mannetje, want binnenkort zijn jullie een gezinnetje, leuk hoor allemaal..

Spannend he voor die meiden, Suus die met ivf bezig is en Ing die net geinsemineerd is met iui, laten we duimen dat het raak is......

En ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi die er gewoon nog niet aankomt, ach ik ben er wel even blij mee met die rust, het zal allemaal wel goed komen, zodra ik ongi wordt moet ik de derde dag weer bloedprikken voor nog een waardetest en daarna zal ik wel redelijk snel beginnen met ivf, we zijn nu zolang bezig geweest om het op de natuurlijke manier te laten lukken, maar goed dat werkt gewoon niet, en hebben nu toch besloten om voor ivf te gaan, vindt het wel heel spannend. Maar goed eerst gaan we begin april twee weekjes met vakantie naar Spanje en daarna zal het allemaal wel gaan lopen.

Op dit moment wordt mijn computer weer gemaakt dus ik verwacht dat ik over een tijdje wel weer online kan, dus dan moeten we snel weer eens online gaan met z'n allen.

Lieve Lara hoe moeilijk het ook straks wordt voor jou om helemaal niets te doen, het is ook het aard van het beestje, ik kan ook bijna nooit niets doen, ga het toch maar proberen ok, lekker niets doen kan ook heel lekker zijn..

Btw hoe gaat het met jullie nieuwe huis??

lfs en een knuf terug

Mickey

Heee meissie!!!!

Leuk dat je er weer bent! Je bent wel onze trouwe supporter he!!
Wat heerlijk dat je zo lekker met verlof gaat! Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen hoor. Ik hoor alleen maar van zwangere dames dat ze erg druk zijn om nog even snel van alles te doen tijdens het verlof.

Ik heb inderdaad het idee dat ik op mijn kop wil gaan staan.(hahaha) Ahoewel nu niet hoor maar het ging toen tijdens de inseminatie gewoon even raar. Ik zal eens aan de dames hier vragen wat zij voelden want misschien hoort het er wel bij. Het was gewoon zoveel vocht wat ik verloor dat ik er gewoon geen goed gevoel bij heb. Die wachtweken gaan ook tergend langzaam. Het is pas woensdag dus nog dik 1,5 week te gaan.

Ken je Luna nog? Die staat op het punt van bevallen. Ze wordt vandaag voor de 2e keer gestript. Ze slaapt namelijk heel slecht en is uitgeput maar de details zal ik jouw besparen. Geniet in ieder geval wel tijdens je verlof want voor dat je het weer is je kleintje er!!

Suus hoor ik ook niet meer zo heel veel. Ik mail haar wel maar ik denk dat ze gewoon even behoefte heeft aan een beetje rust. Gelijk heeft ze. Het is tenslotte niet niets wat ze meemaakt!

Mick gaat nu ook lekker he! Goede vooruitzichten vind ik!! Straks allemaal lekker zwanger!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

We houden contact he!!

Lfs inge

Terug
Bovenaan