Hi girls,
Hoe staat het leven.... Spannende periode voor jullie meiden... Inge hoe voel je je? Heb je niet een beetje het gevoel dat je op je hoofd wil gaan lopen, om de boel goed binnen te houden?
En Mick, wanneer ligt bij jou het grote werk in het verschiet? Ik lees overigens nog weleens wat op het forum, maar niet heel frequent... Voel me nog steeds erg brak ivm een zeer irritante griep die al een tijd in me huist en slapelozen nachten.... Tkomt goed, maar ik loop inmiddels wel als een zombie door het huis...
Suus, het is erg stil rondom jou... Kmoest wel erg lachen om je gespotte rode pan met anti-aanbaklaag.... Alles onder controle Suus?
Ben je nog thuis of schon wieder an die Arbeit en hoe zit het met IVF? Misschien wil je even afstand omtrent het hele gedoe door wat minder erover te 'forumiceren'???? Geen idee wat er in je koppie omgaat, maar alles is ok, als jij je er maar goed bij voelt...
Nog twee weken werken en dan zit mijn Arbeit erop: ga ik 'broeden' op mijn nest.... Ik weet niet hoe ik dat ga doen hoor, ben ik helemaal niet gewend, thuis zitten.. Ben benieuwd of ik het behang niet van de muren ga aftrekken over een paar weken....
Ok girls... wir horen einander!
Tjusssssss!
knuf Lara