flauw vallen

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje,
ik ben zaterdag flauw gevallen midden in de winkel is jullie dat weleens overkomen?en wat deden jullie toen?ze hebben mij toen meteen water en dextro gegegevn

Niet echt, wel bijna. In mijn vorige zwangerschap regelmatig zelfs. Nu voelde ik me weer slap worden maar bleek mijn ijzervoorraad op te zijn, misschien kun je dat laten prikken. Ik heb nu standaard dextro in mijn tas zitten maar heb het al een tijdje niet nodig gehad.

Is je bloeddruk erg laag?
Ik val niet flauw omdat ik ondertussen de kenmerken goed ken die mij waarschuwen dat ik moet gaan zitten en wat suiker tot me moet nemen!
Ik heb ook standaard Dextro in m'n tas en een pakje/flesje vruchtensap....
Het is vervelend, ik had hier ook al last van voordat ik zwanger was....
Je kan je nu wel goed voorbereiden door regelmatig wat te eten en/of te drinken verder moet je met je VK even overleggen wat je er nog meer aan kan doen!

Liefs L81

Hoi,

Ik heb het zelf ook al 2 keer gehad de eerste keer bijna toen was ik net op tijd buiten ik denk dat het toen te warm in de winkel was, en de 2e keer op me werk ik voelde me niet goed worden en ben toen ook flauw gevallen ze hebben me toen ook water gegeven en een sultana en daarna ging het wel weer goed ik heb dit bij me eerste zwangerschap nooit gehad en ook verder nooit, nu zorg ik dat ik om de 3uur ongeveer elke keer wat eet en de verloskundige adviseerde me ook om drop in me tas te doen en dat in te nemen af en toe zodat de bloeddruk goed blijft.
Ik heb er daarna geen last meer van gehad

Groetjes nic

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ook keertje flauw gevallen. Je voelt het toch aankomen. Die signalen niet negeren en regelmatig wat eten. Dat was bij mij ook de oorzaak. Ik vond het wel lachwekkend. Iedereen schrok zich dood totdat mijn man zei "ze is zwanger" en toen was het "ooh" en  niemand bekommerde zich meer om mij!

Hoi,
Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, midden in een winkelcentrum!
hadden ze ook al een ambulance gewaarschuwd!! Ik schaamde me dood, joh . Maar bij mij kwam het ook van de lage bloeddruk, dus ik heb ook wat meer zout gegeten (niet te veel hoor), daarna heb ik er geen last meer van gehad.

Terug
Bovenaan