flauw vallen

hoi meiden

afgelopen week even lekker een weekje er tussenuit geweest de week begon goed.
Tot zondag middag toen ben ik echt heel erg geschrokken van me zelf.

Mijn moeder en me schoonzusje waren bezig om mijn buik in te gipsen. ( dat wilde ik al heel lang )
Op een gegeven moment voelde ik me handen gaan tintelen en even later begonnen mijn benen ook te tintelen ( net of dat je handen en benen slapen zo voelde het ook).
dus zei ik tegen mijn moeder ik moet echt even tegen de muur aan gaan staan want me benen beginnen nu te tintelen en op het moment dat ik dat zei tegen me moeder pakte me moeder en me schoonzusje me vast en kan me nog herinneren dat me moeder me man riep dat hij moest komen en vanaf dat moment weet ik niets meer tot dat ik weer bijkwam en iedereen boven me zag. ( volgens mijn vader ben ik ruim 5 minuten van de wereld geweest.)

Toen ik weer was bijgekomen heeft mijn moeder me bloeddruk gemeten en die was erg laag ( mijn moeder heeft last van een te hoge bloeddruk waardoor ze 4 keer per dag bij der zelf moet meten vandaar dat me moeder het heeft gedaan en we geen huisarts hebben laten komen.)

vanaf zondag avond heb ik last van me rug nadat ik een tijd heb gestaan in 1 houding en het gaat alleen maar over als je ergens over heen ga staan hangen en er iemand over mijn rug wrijft.
Weet iemand wat dit kan zijn..? ( dit is namelijk mijn eerste zwangerschap dus weet nog niet ze heel veel)
Ook heb ik al een tijdje last van dat mijn slijmvliezen aan het afbreken is en dat is eigenlijk alleen maar erger geworden sinds zondag avond.

zijn dit voortekenen van de bevalling of hoef ik me nergens zorgen over te maken.

ik hoop snel iets van iemand te horen.

Liefs debora






 
Hoi ik zou de VK even bellen en even met haar overleggen. Zij kan je duidelijkheid geven en je geruststellen


Was het gips warm of juist erg koud. Je lichaam kan daar op reageren door je vaten uit te zetten, waardoor je flauw gaat vallen. Misschien door toch een rare beweging kan het zijn dat je daardoor last hebt van je rug.

x yvonne
 
Ik weet van m'n vriendin dat ze ook bijna flauwviel tijdens het ingipsen van haar buik,. Dus wie weet heeft het toch daarmee te maken! Toch zal ik even bellen en het navragen!
 
Terug
Bovenaan