Flauwgevallen

Heyy meiden mijn bloed druk was gewoon goed laaste echo alleen vandaag sta in de doeche warm gedoecht alleen komkommer gegeten. En inkeer val gestrekt op de grond flauw gevallen waarschijnlijk. Niet goed gegeten dus waarschijnlijk lage bloeddruk

Hebben meer mensne dit gehad
?????
 
Ja ik had ook last van een lage bloeddruk tijdens de zwangerschap. Eén keer was ik in de kruidvat flauwgevallen. Sinds toen nam ik altijd een kleine versnapering mee voor het geval ik me weer licht in mijn hoofd zou voelen. Toen ook besproken met vk en bleek normaal te zijn
 
Mijn bloeddruk is ook altijd goed maar ben ook 2x flauw gevallen deze zwangerschap (zwanger van de 3e, nu 29 weken)

Beide keren was na een stuk (30 minuten) fietsen in de kou, terwijl ik daarvoor goed gegeten had. Dus fietsen en lange inspanning is blijkbaar funest voor me. Nu fiets ik liever niet meer zo ver. Ik was beide keren binnen 1 minuut weer bij, wel tot een uur later nog wat wiebelig.

Flauwvallen kan opzich geen kwaad hoor, hou er rekening mee dat je genoeg eet en weet dat je nu met douchen even extra oplet!
 
Ik werd altijd tijdens het douchen duizelig dit kwam door te warm douchen. Want als je warm doucht gaan je bloedvaten open en dan kan je duizelig worden. Ik had een douchekurk geleend en douche met minder warm water dit hielp toen.
 
Terug
Bovenaan