Flauwgevallen

A

Anoniem

Guest
Vandaag precies 40 weken zwanger!

Stond ik lekker te douchen voelde ik me opeens misselijk en het werd zwart voor mijn ogen, meteen mijn man geroepen natuurlijk en greep me vast en ik hoorde hem nog roepen schat schat maar ik dacht waarom roept ie nou ik sta naast hem maar toen kwam ik weer een beetje bij en was op de grond gezakt.
Meteen douche uit en hoofd tussen mijn benen toen ging het gelukkig weer, man geschrokken ik niet lekker in orde.
Had ook vergeten om het raampje open te zetten dus was veelste benauwd in de badkamer!
Heb net toch maar de vk gebeld voor de zekerheid maar ik moet gewoon even in de gaten houden dat ik de baby blijf voelen en geen bloedverlies of buikpijn krijg!
Pffff was wel even schrikken zeg..

xxx meimams

Hey bijna mams!

Geen enge dingen gaan doen he zo op het laatst? Jezus, ik zou me ook helemaal rot schrikken! Gelukkig heeft de vk je gerust kunnen stellen.

Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Miranda (31 w, 6 d.)

Hoi,

Ik ben nu 36 weken en 3 dagen en ben ookal een aantal weken licht in mijn hoofd onder de douche. Soms tegen flauwvallen aan, doe dan maar snel de douchedeur open en steek mijn kop om de hoek. Ik kan in het algemeen  niet meer goed tegen hitte. Zelfs hete dranken zijn geen succes. Het heeft dus waarschijnlijk meer te maken met je algehele staat dan met de situatie van de baby etc. Fijn dat de VK je gerust heeft kunnen stellen!

Ingeborg

Ik heb dit ook al een paar keer gehad. Doodeng want je bent bang dat je op je buik valt!

Bij mij is de oorzaak lage bloeddruk, lage suikerspiegel in combinatie met een benauwde badkamer. Ik doe nu dus altijd het raampje open en douche pas als ik heb gegeten. Helpt goed!

gr.Ing

Hallo allemaal,

ik herken deze verschijnselen van mijn vorige zwangerschappen. Op het laatst durfde ik niet meer alleen te douchen, dus ging manlief steeds met me mee. Was op zich wel handig, want hij kon beter bij mijn voeten als ikzelf. Ik had het ook vaak als ik bij de supermarkt in de rij stond bij de kassa. Dan voelde ik alles gewoon wegzakken. Nu doet mijn man gelukkig de boodschappen en heb ik voor de zekerheid als ik weg ga een rol druivensuiker in mijn tas zitten. Na de bevalling heb ik er beide keren ook nog wel een aantal weken last van gehad.

Groetjes van Marloes

Hoi meimams,

Ik had gehoopt dat je intussen bevallen was.... Arme jij!   Ik hoop dat het nu weer beter met je gaat, en dat het binnenkort gaat beginnen.

Ik wilde je even laten weten dat ik bevallen ben van een flinke zoon genaamd Kick - het bevallingsverhaal (in het kort) staat op het Aprilforum.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Ik wens je een voorspoedige bevalling (niet zoals die van mij, haha!)

Liefs
~Hilde

Terug
Bovenaan