Flauwgevallen!!!

Zo wat een ochtend vandaag.....

Vanmorgen met Sanne oor de eerste keer nar de gym,ze vond het echt leuk..
Ik ben blijven kijken en opeens voel ik me heel duizelig worden een van de mama's zegt tegen me Rian je wordt wel er wit en oor ik het weet word ik wakker op de grond...

Meteen door naar de huisartsenpost daar hebben ze mijn loeddruk opgemeten die was 110/50 veel te laag nar huis gestuurd moet drop eten en veel bouillon drinken vooral vel zout wat normal niet mag...
Ook de vk gebeld die kot straks voor de zekerheid even langs om te kijken of de kleine uk het goed doet...

Jeetje goed begin van het weekend...maar hopen dat ik me snel eter voel...

Tjee vervelend. Geen hersenschudding opgelopen?
110/50 is dat laag? Als ik dat heb zeggen ze dat mijn bloeddruk goed is... Ik heb van nature een erg lage bloeddruk dan, denk ik. laatst had ik 80/45 en dat vonden ze toch wel een beetje te laag.
Maar voor de kleine maakt het niet uit, beter te laag dan te hoog. Of ben je op je buik gevallen?
Ik hoop voor je dat het net snel weer omhoog gaat.

Oh, daar kan je je zo naar van voelen! Ik hoop dat het snel beter gaat met je. Maak je maar geen zorgen om de kleine, alles wat je hebt gaat daarna toe en als er nog wat over blijft is dat voor jou.

Hoi nee gelukkig niet op mijn buik gevallen en ook geen ersenschudding ze hebben me gelukkig opgevangen en op de grond gelegd,was gelukkig vrij snel weer bij.

@cass85,voor mijn doen is dat veel te laag zeker de onderdruk.
Ik heb veel zoute drop gegeten en bouillon en voelde me tegen de avond weer lekker...

Vk is nog even thuis langs geweest om toch nog even te kijken hoe de kleine uk het deed en dat was perfect hartslag van 160.
De vk Zei wel dat rond de 20 weken je bloeddruk lager dan normaal kan zijn,dat is blijkbaar heel normaal hopen dat hij nu weer normaal wordt.

Voor nu is alles weer prima gelukkig..

Nu maar rustig aan doen en de dropjes in de tas laten zitten voor het geval dat.

Dat is inderdaad schrikken. Fijn dat je niet op je buik gevallen bent en dat de verloskundige even naar het hartje heeft geluisterd.
En inderdaad de dropjes altijd bij de hand hebben, net als wat te drinken. Doe het rustig aan

Terug
Bovenaan