flauwval gevoel

Hebben meer van jullie dit dat je af en toe zo draaierig wordt dat je het gevoel krijgt dat je wel kunt flauwvallen?
Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik dit pas in maand 4 en kon ik vanaf toen ook niet meer werken, ik sta voor de klas en het was volgens de Arboarts onverantwoord. Ik moet er niet aan denken dat ik me deze keer al zo snel weer zo voel want het was echt niet leuk. Ik schrik er een beetje van dat ik me nu alweer zo draaierig voel.
Ben benieuwd of meer van jullie je zo slapjes voelen af en toe en zo ja, dan ben ik erg benieuwd naar tips.

Groetjes.

Hoi,

Ik herken je verhaal heel erg. Ik heb af en toe ook het gevoel dat ik flauw ga vallen. Misschien komt het bij mij ook door een lage bloeddruk maar sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik er veel meer last van. Wat ik altijd doe als ik draaierig ben is: iets zoets eten om mijn bloedsuikerspiegel weer omhoog te helpen en ik ga vaak even zitten met mijn hoofd naar beneden gebogen. Ik hoop voor je dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Evelien

Ik heb dit ook af en toe, maar vooral als ik niet  op tijd eet. Dan word ik ook misselijk.
Ook al ben ik een beetje misselijk en duizelig, ik probeer dan toch iets te eten omdat ik weet dat dat vervelende gevoel dan weg gaat.

groetjes, Juffie  

Hier idem. Bij de verloskundige bleek dat mijn bloeddruk idd te laag was. Bij de eerste had ik dit ook pas met een maand of 4. De vk zei dat het vaak ook met de misselijkheid te maken heeft, hoe dit precies in elkaar steekt heb ik niet gevraagd, maar ik geloof haar gelijk. Ik eet en drink nou eenmaal niet genoeg door de misselijkheid, want ik word juist misselijk áls ik eet en drink. Veel drinken schijnt te helpen. Maar ik heb het nog niet geprobeerd ;).

Ik heb er ook al veel last van! Laatste controle verloskundige was bloeddruk ook wel wat laag! Overdag ervoor zorgen dat je kleine beetjes eet en dan eigenlijk vaak op een dag (geen flauw gevoel krijgen)

Daarnaast drink ik weer (bij vorige zwangerschap ook veel) roosvisee Fero, (ijzer), knap je ook snel van op!

SOucky

Ik probeer inderdaad regelmatig te eten, ik denk dat net als in de vorige zwangerschap, mijn bloeddruk weer laag is, die werd aan het eind te hoog maar was de eerste helft echt laag. Dus ik heb maar weer wat cup-a-soupjes gekocht, wat zouts eten helpt maar ik moet er wel snel mee stoppen zodra de bloeddruk stabiliseert want anders wordt ie dus snel te hoog en dat is nog vervelender.

Voel me nu echt langzamerhand hondsberoerd, misselijk, diarree, slapjes, flauwval gevoel. Echt balen. Ik denk dat ik er ook een virusje overheen heb trouwens. Nou ja, het is voor het goede doel.
Hoop dat we ons allemaal snel stukken beter voelen.

Ik heb er ook last van. Volgens VK kan het komen omdat ik een slank type ben. Zijn jullie dat ook. Of het ligt aan het feit dat ik een TWEELING (!!) krijg. Dit weten wij pas een kleine week. Wat een verrassing! Anderhalf jaar geleden een miskraam, en nu twee kleine poppetjes op komst. Dan neem ik dat flauwe gevoel wel voor lief!

Terug
Bovenaan