flauwvallen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,ik wil vragen of er iemand ervaring heeft met veel flauwvallen tijdens de zwangerschap?ik ben nu 26 weken zwanger en sinds een aantal weken val ik heel veel flauw.ik heb een lage bloeddruk en spataders.en de dokter heeft me verteld dat de baby op een grote ader ligt die naar mijn hart gaat waardoor ik te weinig zuurstof in mijn hersenen krijg.ik voel me heel slap en lusteloos.heb wel ijzer en magnesium voorgeschreven gekregen.heeft er iemand ervaring met dit probleem?gaat t weer over? want ik voel me superslecht kan bijna niet slapen want als ik op mijn rug lig krijg ik t benauwd.mag alleen op mijn linkerzij liggen.maar ja probeer dat maar eens vol te houden de hele nacht.en ik durf ook bijna geen auto meer te rijden want als ik een tijdje zit word ik duizelig.en val ik flauw.alvast bedankt voor de reacties groetjes petra

Ik heb hier nog nooit van gehoord,maar wil alleen even tegen je zeggen dat ik voor je hoop dat het snel weer beter gaat. XXX

Nou,dat heb ik ook al drie dagen.Het enige vat de verloskundige zegt dat je moet chips en drop eten.En lage bloeddruk kan zelfs tot de bevalling blijfen.Leuk om dat te horen,zeg.Heb net met de verloskundige gepraat.Ja ik durf ook niet meer in de auto te rijden.Vanmorgen moest ik noodstop op de weg maken.
Ik wens je en mij natuurlijk dat het snel over gaat.

heb veel last van duizeligheid gehad de 1e 4 maanden. kreeg toen ijzer en vit b injecties.

Ik heb het wel eens vaker gehoord van die ader inderdaad, maar meestal pas verder in de zwangerschap. Hopelijk gaat je kindje op een gegeven moment anders liggen waardoor je ader ontzien wordt. Maar inderdaad niet meer op je rug slapen! Vervelend hoor allemaal.
Ik heb ook een tijdje een lage bloeddruk gehad en mocht toen af en toe een boullionnetje drinken om wat extra zout binnen te krijgen. Ik zou niet teveel chips en drop etc gaan eten hoor! Dat lijkt me nou niet echt gezond. Bij een maand of zeven gaat je bloeddruk meestal wel weer wat omhoog, dus hopelijk is dat bij jou ook het geval. Veel sterkte gewenst en hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Debbie

Terug
Bovenaan